همراه با علم

ساخت وبلاگ
جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 2 میانگین: 2.5]

وقتی برای بارداری آماده می‌شوید ، این اقدامات را فراموش نکنید

سلامت جسمی شما نخستین مؤلفه برای یک بارداری سالم است. وقتی شما تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرید، زندگی‌تان تغییر می‌کند. در واقع این تغییر حاصل یک تصمیم‌گیری بزرگ در زندگی شما است. پیش از هر چیز می‌بایست خودتان را برای بارداری سالم آماده کنید. قبل از بارداری می‌بایست چند نکته اساسی و علمی را در برنامه‌ریزی بارداری‌تان قرار دهید.

 ویزیت قبل از بارداری

متخصصان معتقدند برخی از مکمل‌ها و داروهای مصرفی در طول بارداری نباید مصرف شوند و برخی از آنها نیز باید قبل از بارداری شروع شوند. چون برخی مکمل‌ها در چربی‌های بدن ذخیره شده و تا مدت‌ها باقی می‌مانند، هم شما و هم همسرتان می‌بایست از نظر مصرف داروها و مکمل‌ها و نیز مصرف الکل، دارو، سیگار و کنترل وزن و ورزش و همچنین برخی بیماری‌ها مثل آبله مرغان، سرخجه، آسم، دیابت و فشار خون مورد بررسی قرار گیرید.

از این رو مصرف فولیک اسید بسیار تعیین‌کننده است. طبق پژوهش‌های مراکز کنترل و پیشگیری از اختلالات (CDC)، مصرف ۴۰۰ میلی‌گرم فولیک اسید در روز حداقل یک ماه قبل از بارداری و در طول سه ماه اول، شانس ابتلای جنین به اختلالات جنینی را حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد و از دیگر نقایص تولد نیز جلوگیری می‌کند.

مصرف نوشیدنی، سیگار و داروها

برخی مطالعات نشان داده که سیگار کشیدن یا مصرف داروها می‌تواند منجر به سقط یا نارسی جنین شده یا کم‌وزنی هنگام تولد را به همراه داشته باشد. به خاطر داشته باشید مصرف برخی مواد خوراکی می‌تواند اثر ماندگاری در سیستم بدنی شما بگذارد و از طرفی دیگر اثرات قابل توجهی روی جنین‌تان داشته باشد.

تحقیقات همچنین نشان می­دهد که مصرف تنباکو می‌تواند روی باروری شما اثر گذاشته و تعداد اسپرم‌ها را کاهش دهد. متوقف کردن عادات ناسالم می‌تواند خیلی سخت باشد اما هیچ وقت از صحبت کردن با دکترتان درباره این عادات نترسید. او می‌تواند با برنامه‌ریزی برای ترک این عادات به شما کمک کند.

مصرف غذاهای سالم

برای تجربه ی بارداری سالم سعی کنید حداقل ۲ فنجان میوه و ۲ و نیم فنجان سبزیجات هر روز مصرف کنید. به علاوه مصرف حبوبات و غذاهایی که کلسیم زیادی دارند مثل شیر، آب پرتقال غنی‌شده با کلسیم، لبنیات و منابع پروتئینی متنوع مثل لوبیا، دانه‌های روغنی، آجیل، محصولات سویا، ماکیان و گوشت‌ها بسیار مفید است.

درباره مصرف کافئین نیز باید گفت توافق کلی روی اینکه دقیقاً در طول بارداری چه مقدار مصرف کافئین کافی است، وجود ندارد. متخصصان هم‌عقیده هستند که زنان باردار و آنهایی که تلاش برای بارداری سالم دارند، باید از مصرف زیاد کافئین بپرهیزند. کافئین زیاد با خطر سقط جنین ارتباط دارد اما همه مطالعات این موضوع را تأیید نکرده است. زنان باردار باید کافئین مصرفی را تا حدود ۲ میلی‌گرم در روز  ـ حدود یک فنجان قهوه ـ محدود کنند.

هشدار در مصرف ماهی

اگر شما عاشق ماهی هستید، ماهی مصرفی خود را نظارت کنید. هرچند ماهی می‌تواند منبع خوبی از امگا ۳ باشد که برای مغز کودکتان و رشد چشم‌ها و پروتئین و ویتامین D بدن او مفید باشد اما برخی ماهی‌ها حاوی جیوه است که می‌تواند بسیار مضر باشد. بیشتر متخصصان معتقدند که در دوران بارداری باید تنها  برخی ماهی‌ها را مصرف کرد و بهترین رویکرد این است که از ماهی‌هایی که جیوه زیادی دارند، پرهیز شود یا مصرف انواع ماهی محدود شود.

مرکز غذا و داروی U.S گزارش کرده که زنان در سن بارداری ماهی‌هایی مثل کوسه، اره‌ماهی اسقومری یا ماهی تیل مصرف نکرده و در کل بیشتر از ۶ اونس «تن ماهی» در هر هفته مصرف نشود. بنابراین طبق گزارش FDA و آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)  زنان باردار بیشتر از دو بار در هفته ماهی مصرف نکنند. از این رو بهترین انتخاب‌ها برای زنان باردار در مصرف ماهی‌ها، شامل شاه‌ماهی ، ماهی قزل‌آلای پرورشی، سالمون و ساردین است.

ویزیت دندانپزشکی

وقتی شما برای بارداری آماده می‌شوید، سلامت دندان‌هایتان را فراموش نکنید. تغییرات هورمونی در دوران بارداری می‌تواند شما را مستعد بیماری‌های لثه‌ای کند. سطوح بالای استروژن و پروژسترون می‌تواند باکتری‌های موجود در پلاکت‌های دندان‌هایتان را فعال کرده و باعث تورم، قرمزی و خونریزی لثه در هنگام مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن شود.

پیشگیری از عفونت‌ها

مدیریت بدن برای مبتلا نشدن به انواع عفونت‌ها در دوران قبل از بارداری بسیار مهم است. به‌خصوص عفونت‌هایی که احتمال آسیب زدن به جنین را بالا می‌برند.

برای یک بارداری سالم شما باید از غذاهای معینی مثل پنیرهای پاستوریزه نشده و دیگر محصولات لبنی پاستوریزه نشده بپرهیزید. گوشت‌های خام و فرآوری شده، مرغ و ماهی‌های نیم‌پز می‌توانند مرکز تجمع انواع باکتری‌ها شده و در نهایت منجر به سقط جنین  یا نارسی جنین شوند. همچنین می‌بایست از مصرف آبمیوه‌های باز و پاستوریزه‌نشده بپرهیزید. این نوع آبمیوه‌ها حاوی باکتری‌هایی مثل سالمونلا یا ایکولای هستند. همچنین از تمیز بودن دست‌های خود مطمئن شوید به‌خصوص در هنگام پخت غذا. لازم به ذکر است، دمای یخچال بین ۳۵ و ۴۰ درجه فارنهایت یا ۳ و ۴ درجه سلسیوس باشد و دمای فریزرتان نیز زیر صفر درجه فارنهایت یا منفی ۱۸ درجه سلسیوس باشد.

به طور کلی سلامت جسمانی نخستین رکن بارداری سالم است. بخش عمده‌ای از این مقوله از سلامت مصرف مواد غذایی حاصل می‌شود. هر چقدر زنان باردار نسبت به بهداشت و تغذیه خود حساس‌تر باشند، کودکان سالم‌تری نیز خواهند داشت و در نهایت این مادران در زندگی کودک خود الگویی خواهند شد که سبک زندگی سالمی داشته و به رشد کودک خود اهمیت بیشتری می‌دهند.

ورزش

ورزش کردن بخصوص یوگا، پیاده‌روی و شنا را فراموش نکنید. این ورزش‌ها قبل و بعد از بارداری علاوه بر اینکه به سلامت جسمانی‌تان کمک می‌کنند و تورم بارداری را کاهش می‌دهند، مانع از ابتلای شما به بیماری‌های دوران بارداری می‌شوند و در سلامت جسمانی و روانی خود و کودکتان نیز دخیل هستند.

منبع : http://blog.bamom.ir

وقتی برای بارداری آماده می‌شوید ، این اقدامات را فراموش نکنید

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 278 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:17

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 7 میانگین: 2.3]

رژیم غذایی می‌تواند بر روی جنسیت جنین اثرگذار باشد اما نه صد درصد

بسیاری از زوج‌ها این دغدغه‌ را دارند که فرزندمان دختر می‌شود یا پسر! عده‌ای هم درصدد هستند که با روش‌هایی بتوانند جنسیت فرزندشان را تعیین کنند. یکی از این روش‌ها رژیم غذایی مادر است.

تغذیه یکی از کلیدهایی است که می‌تواند بر روی جنسیت جنین اثرگذار باشد اما نه صد درصد. مثلاً عده‌ای از خانم‌ها فکر می‌کنند اگر در طول بارداری مصرف کلسیم و ویتامین D را متوقف کنند، فرزندشان پسر می‌شود ولی آیا این تصور و تصورات مشابه در این زمینه درست است؟

واقعیت این است که رژیم غذایی در طول دوره بارداری تأثیری بر جنسیت جنین ندارد بلکه غذاهایی که مادر ۳ ـ ۲ ماه قبل از بارداری مصرف می‌کند ممکن است روی جنسیت جنین تأثیر بگذارد. پس اگر فرزند پسر یا دختر می‌خواهید، از دو سه ماه قبل از اقدام برای بارداری، این رژیم‌ها را رعایت کنید. همراهی پدر در این رژیم الزامی نیست و بیشتر برای حمایت روانی از مادر است.

رژیم غذایی مادر برای فرزند پسر

از رژیم غذایی این مادران باید کلسیم و منیزیم حذف شود؛ یعنی لبنیات را از رژیمشان حذف کنند و به جایش مصرف میوه و سبزیجاتشان را افزایش دهند. مصرف گروه‌های نان و غلات و گوشت، حبوبات و دانه‌ها، کره، مایونز، ادویه‌جات و شیرینی‌های بدون شیر مجاز است.
مواد غذایی غیرمجاز در این رژیم شامل میگو، تخم مرغ، بیسکوییت، شکلات و در گروه میوه‌ها و سبزی‌ها کرفس، اسفناج و کاهو است.

رژیم غذایی مادر برای فرزند دختر

در این رژیم توصیه به حذف کامل نمک است، چون سدیم و پتاسیم دریافتی باید به حداقل برسد. مادر باید میوه‌ها و سبزیجات توصیه شده را مصرف کند که شامل هویج، خیار، لوبیا سبز، سیب، ترب، سیب‌زمینی و پیاز است.
یک نکته‌ مهم این است که این رژیم‌ها به دلیل محدودیت‌هایی که در مصرف برخی از گروه‌های غذایی دارند، به مادرانی که سابقه‌ دیابت یا دیابت بارداری یا پرفشاری خون و مشکلات کلیوی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و حتماً برای رعایت این رژیم‌های توصیه‌شده با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنند.

منبع : http://blog.bamom.ir/

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 259 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:17

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 3 میانگین: 3.7]

قالب ژورنال فروشگاه ساز اپن کارت یکی از پرفروشترین و محبوب ترین قالب های اپن کارت هست که تا امروز در سایت تم فارست   بار فروخته شده که نشان دهنده محبوبیت خیلی زیاد این قالب هست

یکی از ویژگی های بینظیر قالب ژورنال اپن کارت ، وجود پنل تنظیمات این قالب هست که واقعا مکانات زیاد و تنظیمات فوق العاده ای رو در اختیار مدیر فروشگاه قرار میده و میشه این قالب رو به صورت بی نهایت رنگبندی و با طرح و چیدمان نامحدود تنظیم کرد و برای انواع فعالیت های فروشگاهی قابل شخصی سازی هست .

این تنظیمات زیاد بخش مدیریت قالب ژورنال اپن کارت باعث سردرگم شدن کاربرها و گاهی دلسرد شدن افراد از این قالب میشه که در این نوشته قصد داریم به مشکلات و سوالات دوستانی که از این قالب استفاده میکنن پاسخ بدیم .

مشاهده دموی قالب ژورنال :  کلیک کنید

لطفا در صورتی که هرگونه مشکلی در استفاده از این قالب دارید در بخش نظرات همین نوشته مطرح بفرمایید

بخشی از امکانات قالب ژورنال اپن کارت :

آخرین ورژن قالب ژورنال در حال حاضر 2.7.3 هست و تمام آموزش های این نوشته بر اساس  قالب ژورنال اپن کارت ورژن 2.7.3  اصلی خواهد بود

   سازگار با ورژن 1.5.4.x / 1.5.5.x / 1.5.6.x / 2.0.x / 2.1.x / 2.2.x

دارای ماژول حرفه ای پرداخت سریع اختصاصی قالب ژورنال ( بسیار کاربردی و سریع )

√ دارای اسلایدر اختصاصی و بینظیر قابل استفاده در تمام صفحات فروشگاه و همچنین سایدبارها 

ماژول اختصاصی شمارش معکوس تخفیف های ویژه

ماژول منو حرفه ای با بینهایت طرح بندی و رنگبندی

ماژول پاپ آپ با امکانات ویژه ماننده تایمر برای بسته شده خودکار پاپ آپ

10  نوع دموی آماده قابل استفاده برای انواع فروشگاه های اینترنتی و فعال سازی دموها بایک کلیک در عرض چند ثانیه

دوستونه ، سه ستونه و تمام صفحه

طراحی شده به صورت ریسپانسیو و سازگار با تمام مرورگرها

کنترل پنل بی نظیر و اختصاصی قالب برای شخصی سازی قالب ژورنال ( تمام تنظیمات و تغییرات پنل به صورت ایجکس میباشد )

بخش تنظیمات شخصی و css   دلخواه

دارای ماژول کش و فشرده سازی اختصاصی قالب ژورنال با کارایی عالی برای افزایش سرعت فروشگاه

بسیار سبک و کاربر پسند

اسلاید شو تمام صفحه قابل استفاده در لندینگ پیج ها و یا پس زمینه فروشگاه به صورتی میتوان برای هر کدام از صفحات فروشگاه پس زمینه های مختلف به صورت اسلاید شو تنظیم کرد . (بسیار شیک و زیبا )

امکان ویرایش تک تک فونت ها و اجراء تمامی صفحات سایت به صورت جداگانه

نمایش اطلاع رسان اضافه به سبد خرید و … به صورت باکس چسبان

دارای ماژول وبلاگ بسیار پیشرفته وحرفه ای ( اختصاصی قالب ژورنال )

دارای ماژول نمایش سریع

دارای ماژول تب اضافه برای محصولات

و کلی امکانات دیگه که با نوشتن تموم نمیشه :)

687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f6d6f64756c65732e706e67687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f312e6a7067687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f322e6a7067687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f342e6a7067687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f636f6c6f72732e706e67687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f696e74726f2e6a7067687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f73776970652e706e67عکس جالب687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f6d6f64756c65732e706e67687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f6d756c74692e706e67687474703a2f2f6a6f75726e616c2e6469676974616c2d6174656c6965722e636f6d2f707265766965772f6e65772e706e67

ارائه آپدیت های منظم :

لیست آپدیت ها از شروع تا امروز 25 اردیبهشت 95

v. 2.7.3 – April 25, 2016

  • Fixed an issue with the Popup module close (x) button
  • Fixed an issue with the SuperFilter category breadcrumbs
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.7.2 – April 19, 2016

  • Fixed an issue with Quick Checkout save empty response
  • Fixed an issue with the Popup in IOS
  • Fixed an issue with the blog SEO url
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.7.1 – March 21, 2016

  • Fixed an issue with admin category search in Opencart 2.2
  • Fixed an issue with language switcher in Opencart 2.2
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.7.0 – March 8, 2016

  • Added Opencart 2.2.x compatibility
  • Added Flyout menu cache option
  • Fixed an issue with Rich Snippets rating at the product page
  • Fixed a Stripe payment issues on the Quick Checkout
  • Fixed Quick Checkout issues with auto-save field options
  • Fixed a CSS display issue with slider text captions on the latest Chrome version
  • Other fixes and improvements

v. 2.6.9 – January 19, 2016

  • Fixed an issue with images in CKEditor
  • Fixed an issue with category limit in Carousel and Custom Sections
  • Fixed an issue with the Popup module and Escape key
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.8 – December 21, 2015

  • Updated Google Fonts library with the latest fonts
  • Fixed an issue with the Push Options auto price update
  • Fixed issue with the countdown not showing properly in the Custom Sections module
  • Fixed a font issue with slider captions
  • Other fixes and improvements

v. 2.6.7 – November 23, 2015

  • Fixed an issue with Joual Push Options selectors
  • Fixed an issue with Google ReCaptcha in the Popup module
  • Fixed an issue with the Recently Viewed module on OC 1.5.x
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.6 – November 12, 2015

  • Updated Google Fonts library
  • Fixed an issue with the date picker option
  • Fixed an issue with main menu category images
  • Fixed a voucher issue in the Quick Checkout
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.5 – October 8, 2015

  • Added OC 2.1.x compatibility. NOTE: The new Opencart version has been considerably changed and the upgrade script is buggy so you may encounter various database errors not related to the theme. You can file a ticket on our support page or look for posted solutions on the Opencart forum
  • Added support for product modules to display related products on blog post pages.
  • Fixed an issue with SuperFilter price slider on touch devices
  • Fixed an issue with the Custom Sections “Default Section” option
  • Fixed an issue with the Mobile Detect class
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.4 – September 16, 2015

  • Redesigned the Disable on Mobile / Desktop mechanism to also include tablets. This will reset the previous Disable on Mobile options to OFF. You can now tu them ON/OFF independently via the new Enable on: Phone/Tablet/Desktop mechanism.
  • Added tooltips to the Push Image Options to display the option name
  • Fixed a Quick Checkout issue with the date/time picker
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.3 – September 3, 2015

  • Fixed an issue with the main product image on the latest Chrome update (v.45)
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.2 – August 27, 2015

  • Added text align option in the Header Notice module
  • Added “Random” option in the Text Rotator module
  • Fixed checkout issue with products having files as options
  • Other css fixes and improvements

v. 2.6.1 – August 18, 2015

  • Fixed an issue with text captions letter spacing in Revolution Slider
  • Fixed an issue with company ID in Quick Checkout
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.6.0 – August 11, 2015

  • Added Flyout Menu module. See documentation entry.
  • Added language based caption positioning for the Revolution Slider. This helps to better position text captions when word length differs from language to language.
  • Fixed some small issues with the Quick Checkout
  • Various other minor fixes and improvements

v. 2.5.5 – July 11, 2015

  • Added Title Align option for the Popup module
  • Fixed an issue with shipping costs in the Quick Checkout
  • Fixed an issue with default customer address in the Quick Checkout
  • Various other minor fixes and improvements

v. 2.5.4 – June 17, 2015

  • Added “Header Notice” module which can be used for Cookie Law or other messages. The module renders above the header.
  • Added “View Cart” and “Checkout” buttons to the Add to Cart Notification
  • Added Carousel Mode option to the Banners module
  • Added new stop positions for the Sticky Header, “Full” and “Menu”.
  • Added possibility to change next/previous image in the Photo Gallery large image by clicking on the left/right halves of the screen.
  • Other fixes and improvements

v. 2.5.3 – June 9, 2015

  • Fixed issues with tax rates in Quick Checkout
  • Fixed an issue with saved addresses in Quick Checkout
  • Other Quick Checkout fixes and improvements
  • Fixed an issue with CK Editor vertical scrollbar
  • Added option for input fields on the Price Filter
  • Added “Disable on Desktop” option to the slider modules
  • Other general fixes and improvements

v. 2.5.2 – May 26, 2015

  • Fixed an issue with custom fields in Quick Checkout
  • Other Quick Checkout fixes and improvements
  • Added multi-language images to the Text Rotator

v. 2.5.1 – May 22, 2015

  • Fixed Quick Checkout issues with default shipping and payment methods
  • Other small fixes and improvements

v. 2.5.0 – May 13, 2015

  • Added option to remove non-required fields (Fax, Company, Address 2
  • Added more checkout styling options (page background, padding)
  • Fixed Quick Checkout issue with customer group
  • Other Quick Checkout fixes and improvements
  • Fixed an issue with blog category pagination

v. 2.5.0-dev – May 11, 2015

  • Added Joual Quick Checkout (One-page). See documentation entry.
  • Fixed an issue with current product showing up in People Also Bought module
  • Fixed an issue with fixed product labels in Quickview
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.4.12 – April 14, 2015

  • Fixed an issue with Bootstrap modal windows
  • Fixed an issue with the new Google reCaptcha in Opencart 2.0.2.0
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.4.11 – April 8, 2015

  • Fixed an issue with category image dimensions
  • Fixed some compatibility issues with Opencart 2.0.2.0
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.4.10 – April 2, 2015

  • Added Opencart 2.0.2.0 compatibility
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.4.9 – March 26, 2015

  • Added “Disable on Desktop” option – now entire menu systems or modules can be built specifically for mobile or desktop
  • Added sort order for custom products in Carousel and Custom Sections modules
  • Added Maintenace page styling options in Settings > Global > Pages > Maintenace Page
  • Updated Google Fonts library with the newest font additions
  • Updated ShareThis button list with the newest button additions
  • Other minor fixes and improvements

v. 2.4.8 – Feb 27, 2015

  • Added Blog Posts / Blog Categories Multi-Store functionality
  • Added Blog Idea logged-in user support
  • Fixed issue with Text Rotator image
  • Other fixes and improvements

v. 2.4.7 – Feb 19, 2015

  • Added Recently Viewed module type
  • Added Most Viewed module type
  • Added time in/out options to the Popup module – can now open and auto-close popup after predefined time
  • Added option to move product page title on the right above the options
  • Added blog category page meta data options
  • Added module title option for the Text Rotator module.
  • Fixed specification tab color settings for OC2
  • Fixed issue with sitemap when Joual blog is not active
  • Other fixes and improvements

v. 2.4.6 – Jan 27, 2015

  • Fixed issue with blog categories sorting
  • Fixed blog name in Opencart sitemap
  • RSS Feed improvements
  • Other fixes and improvements

v. 2.4.5 – Jan 20, 2015

  • Added Blog RSS Feed
  • Added Blog Categories to Opencart Sitemap
  • Other important fixes and improvements

v. 2.4.4 – Jan 5, 2015

  • Added styling options for page title at the category page
  • Fixed issue with Page Split settings for Opencart 2.x
  • Fixed issue with auto-update option price
  • Fixed issue with Add to Cart for out of stock products on the Compare page
  • Fixed issue with config file in Opencart 2.x
  • Other important fixes and improvements

v. 2.4.3 – Dec 17, 2014

  • Fixed issue with image manager in CK-Editor for Opencart 2.x
  • Fixed issue with image resizing algorithm in Opencart 2.x

v. 2.4.2 – Dec 15, 2014

  • Fixed in issue with blog seo urls for Opencart 2.x
  • Fixed issue gap on search page for Opencart 2.x
  • Other fixes and improvements

v. 2.4.1 – Dec 12, 2014

  • Fixed 2 compatibility errors for Opencart 2.x
  • Fixed issue with Newsletter email not being cleared from input field

v. 2.4.0 – Dec 11, 2014

  • Added Joual for Opencart 2.x
  • Fixed an issue with popup module on mobile
  • Other fixes and improvements

v. 2.3.3 – Nov 17, 2014

  • Added individual Push Options at the product page
  • Added information page separate font settings
  • Added product page separate title settings
  • Fixed empty gap issue at the search page
  • Fixed issue with image not found error
  • Other important fixes and improvements

v. 2.3.2 – Nov 7, 2014

  • Fixed an issue with image resize
  • Fixed an issue with missing classes on Quickview
  • Blog styles for default skins

v. 2.3.1 – Nov 4, 2014

  • Added Multilanguage images to the Fullscreen Slider module
  • Added “Send Enquiry” functionality to the product grid/list Add to Cart buttons
  • Fixed image stretching issue
  • Fixed issue with blog author name at post page
  • Other important fixes

v. 2.3.0 – Nov 2, 2014

  • Added Joual Blog. See documentation entry.
  • Added Multilanguage Images for Sliders and Banners modules.
  • Added Contact Form functionality to Popup module. See documentation entry (Contact Form section)
  • Added ability to open any Popup module from buttons or links. See documentation entry (Buttons & Links section).
  • Added ability for Add to Cart button at the product page to be replaced with “Send Enquiry” type buttons that can open a Popup module with a contact form. See documentation entry (Description / Enquiry section).
  • Added ability to use any Product Tab as the original product description (hides the original descripion in the tabs area to allow for different placement).
  • Added option to show the number of products sold at the product page. Settings > Product Page > Product Details > Product Stats > Sold Count.
  • Added “Push Select” feature for checkboxes, radio buttons and images for product options at the product page.
  • Fixed Cloud Zoom issue with the fist image not loading the larger size.
  • Fixed Quickview issue with Brand link.
  • Fixed issue with SuperFilter multilanguage tag fix.
  • Other fixes and improvements.

v. 2.2.5 – Aug 20, 2014

  • Fixed an issue with Cloud Zoom image source and upgraded the cloud zoom script.
  • Fixed a Countdown issue related to server timezone
  • Added individual color/hover options to buttons in Popup module
  • Other minor fixes

v. 2.2.4 – Aug 13, 2014

  • Added Popup module. Read documentation entry
  • Added Countdown feature for specials. Read documentation entry
  • Added Today’s Specials option to modules. This will only show products with specials expiring the same day. Can create “Deals of the Day” type modules.
  • Added exteal Cloud Zoom option
  • Added option to show the brand image at the product page Settings > Product Page > Product Details > Product Stats > Brand Image
  • Added option to include “product description” in search auto-suggest results
  • Added Super Filter tags alphabetical sort
  • Fixed Super Filter price slider touch/drag on mobile
  • Fixed issue with photo gallery carousel in autoplay with images open.
  • Fixed issue with revolution slider height
  • Fixed issue with revolution slider video play
  • Fixed issue with Google Fonts on Joual cache
  • Fixed issue with mobile menu +/- button change
  • More minor fixes and optimizations

v. 2.2.3 – July 7, 2014

  • Added Newsletter subscriber list with Unsubscribe & CSV export options
  • Added lazy load on images
  • SuperFilter improvements
  • More general fixes and optimizations

v. 2.2.2 – June 26, 2014

  • Fixed issue with Also Bought module with Caching System
  • Fixed issue with Fixed background image
  • Fixed issue with Side Block button dimensions
  • Fixed issue with photo gallery image not found
  • SuperFilter fixes
  • More general fixes and optimizations

v. 2.2.1 – June 15, 2014

  • Added Newsletter custom message fields (Setting > Modules > Newsletter)
  • Added Search Autocomple custom item limit with link to the search page
  • Added Pause on Hover to Text and Headline Rotators
  • Fixed issue with Latest products source
  • Fixed Multistore issue with the caching system
  • Fixed Product Compare count issue

v. 2.2 – June 9, 2014

  • 10 skins added to the admin
  • Added Advanced Grid module – can combine other modules (banners + revolution sliders) into different split grid ratios.
  • Added Newsletter module
  • Added Side Products module
  • Added “Mixed” section type in the main menu – can now combine content from the 4 different sources (categories, products, brands, html)
  • Added Import/Export mechanism for backing up your theme
  • Superfilter fixes
  • Improved Revolution Slider text captions
  • Other general fixes and improvements

v. 2.1.4 – May 8, 2014

  • Fixed an issue with main menu columns width
  • Fixed an issue with product tabs overlapping the container

v. 2.1.3 – May 5, 2014

  • Added MultiStore mechanism to skins
  • Improved mobile performance
  • Added Tags section to SuperFilter
  • Changed Fullscreen Slider engine to Supersized plugin (better performance)
  • Added more font settings (product page ex tax + options, checkout headings)
  • Added Site Map custom style options
  • Updated Blog Manager styles and vqmod xml
  • Fixed Quickview overlay issue on Chrome
  • Fixed “Random from Category” issue
  • Fixed z-index issue with header cart
  • Various other fixes and improvements

v. 2.1.2 – April 13, 2014

  • Fixed Caching System issue with combined js file name
  • Fixed contact page issue
  • Fixed an issue with Catalog Mode (add to cart and price)
  • More minor css fixes

v. 2.1.1 – April 11, 2014

  • Fixed Google font issue with minifier
  • Fixed fullwidth modules issue
  • Fixed centering issue with main menu (Table mode)

v. 2.1 – April 10, 2014

  • Added Page Caching System – Read documentation entry
  • Added new header type “Mega” with logo on the left and larger search bar in the center
  • Added new Main Menu type “Float” – can now position menu items on the left or right side
  • Added additional Catalog Mode options
  • Added Pause on Hover to Revolution Slider
  • Added Main Menu category image position options + links to html titles
  • Added Main Menu category image position options + links to html titles
  • Added individual image sizes to Main menu, Carousel and Custom Sections with Fit/Crop option.
  • Added support for up to 10 items per row in the Items per Row editor
  • Added custom dimensions to Side Block buttons
  • Fixed Blog Manager Idea issue
  • Various other fixes and improvements

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 344 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:26

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 1 میانگین: 4]

برای جلوگیری از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ، کودک‌تان را به پشت بخوابانید

*************

برای کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، کارشناسان توصیه می‌کنند در سال اول زندگی کودک بچه را به پشت بخوابانید. اوج خطر سندروم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) در سن بین 1 تا 4 ماهگی است اما این خطر همچنان تا 12 ماهگی کودک ادامه دارد.
زمانی که کودک‌تان به اندازه‌ی کافی قوی شد که خودش از عقب به جلو و از جلو به عقب بچرخد، نیازی نیست شما درباره‌ی غلت زدن او روی شکمش در حین خواب نگران شوید. اما تا یک‌سالگی شما هنوز هم باید او را به پشت بخوابانید.
البته طبیعی است که شما می‌خواهید اقدامات احتیاطی دیگر را برای کاهش خطر  سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) در سال اول زندگی کودک‌تان انجام دهید. مطمئن شوید که تشک او با یک ملافه روی آن مجهز شده و چیز دیگری روی تخت‌خواب بچه نباشد (هیچ بالش، پتو، حیوانات عروسکی پارچه‌ای و یا حتی ضربه گیر تخت. اتاق را بیش از حد گرم نکنید یا لباس‌هایش را در نیاورید و به کسی هم اجازه ندهید که در نزدیکی او سیگار بکشد.

جلوگیری از خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، مهم‌ترین دلیلی است که باید کودک‌تان را به پشت بخوابانید. اما در یک مطالعه که در سال2003 در آرشیو آکادمی پزشکی اطفال و نوجوانان منتشر شده به موارد دیگری اشاره شده است: کودکانی که به پشت می‌خوابند نسبت به بچه‌هایی که به فرم‌هاتی دیگر می‌خوابند کمتر دچار عفونت گوش، تب و گرفتگی بینی می‌شوند.
با این حال هیچ خودتان را نگران نکنید که احتمال بیشتری وجود دارد که کودک‌تان زمانی که به پشت خوابیده دچار شوک یا آسپیره (برگشتن محتویات معده به حلق و دهان) شود. تحقیقات نشان داده‌اند که احتمال افزایش این اتفاق زمانی که کودک به پشت خوابیده است وجود ندارد.

منبع : نی نی سایت

ninisite.com

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:24

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 0 میانگین: 0]

ایده هایی برای چیدمان دکوراسیون داخلی خانه به شکل رنگارنگ

دکوراسیون داخلی خانه تان را با این رنگ ها بهاری کنید

به دنبال یک رنگ عالی هستید؟ خوب از اینجا شروع کنید. محبوب ترین رنگهای خود را برای شما گرد آورده ایم. رنگها را بر حسب خانواده رنگی جستجو کنید.

رنگ های خنثی ها برای یک دکوراسیون بهاری

رنگ های خنثی ها برای یک دکوراسیون بهاری

اگر به دنبال یک رنگ خاکستری آرامش بخش ، رنگ سفید بی عیب و نقص یا کرم گرم هستید می توانید پالت ترکیب رنگی بالا را برای دکوراسیون داخلی خانه تان انتخاب کنید.

top-paint-colors02.jpg

طیف رنگی سبز برای دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال سبز نعنایی یا روشن هستید می توانید  طیف رنگهای سبز بالا را برای اتاقتان انتخاب کنید.

طیف رنگی آبی برای دکوراسیون داخلی

طیف رنگی آبی برای دکوراسیون داخلی

آبی در طیفهای وسیعی وجود دارد و این بدان معنی است که می تواند هر سبک و سیاق و سلیقه ای را پوشش دهد. جستجوی خود رابرای یک رنگ آبی با لیست محبوب ترین انتخابهای ما آغاز کنید.

طیف رنگی زرد برای دکوراسیون داخلی

طیف رنگی زرد برای دکوراسیون داخلی

اتاق خود را با رنگ زرد خوش آب و رنگ کنید. این طیف رنگهای زرد گستره ای از روشن ترین رنگ آن یعنی شیری تا غلیظ ترین آن یعنی عسلی را در بردارد. مجموعه ای از رنگ های محبوب خود را برای شما جمع آوری کرده ایم تا در یافتن رنگ دلخواهتان به شما کمک کنیم.

top-paint-colors05.jpg

طیف رنگی ارغوانی هابرای دکوراسیون داخلی

اگر قصد دارید که حال و هوای اتاقتان را سلطنتی کنید یا یک هاله شیرین و مدرن به آن بدهید ارغوانی برای شما معجزه می کند. رنگ ارغوانی خود را از میان مجموعه ارغوانی های ما پیدا کنید.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

http://seemorgh.com

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 2 میانگین: 4]

بهترین مدل میز ناهار خوری برای آپارتمان های کوچک

اتاق های ناهارخوری کوچک یکی از معضلات و مشکلات خانه های نقلی امروزی است. امروزه سبک زندگی ما نوعی شده است که متراژ خانه ها همگی کوچک هستند. نکته مهم در چیدمان خانه های کوچک و نقلی امروزی استفاده از مبلمان هایی مناسب فضاهای کوچک امروزی است. به همین بهانه در این مقاله چند مدل میز و صندلی ناهارخوری که مناسب برای فضاهای کوچک است را گردآوری کرده ایم.

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 1

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 1

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 2

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 2

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 3

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 3

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 4

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 4

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 5

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 5

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 6

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 6

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 7

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 7

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک – مدل شماره 8

میز و صندلی ناهارخوری برای آپارتمان های کوچک - مدل شماره 8

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 637 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 2 میانگین: 3.5]

جدیدترین کیف زنانه و دخترانه ساده و مجلسی
کیف دستی و رودوشی زنانه در صدها طرح و دهها رنگ طراحی و تولید می شود، اکثرا خانم ها رنگ کیفشان را برای ست کردن با کفش یا بخش دیگری از پوشش خود انتخاب می کنند که گزینه های انتخاب شده شان قابل ست شدن با هر استایلی نخواهد بود و مختص لباس های خاص آنهاست.

انتخاب رنگهای زیبا برای لوازم و اکسسوری جذابیت پوشش خانم را بیشتر می کند ولی یک رنگ همیشه باید باشد و آنهم مشکی است، در حقیقت یک کیف دستی مشکی جز ملزومات کمد لباس یک خانم است . در این بخش مدل های زیبایی از سری جدیدترین کیف زنانه و دخترانه به رنگ مشکی خواهید دید که متناسب با تیپ پوشش های اسپرت و مجلسی هستند.

کیف زنانه به رنگ مشکی,کیف های شیک زنانه

مدل کیف زنانه,کیف زنانه رنگ مشکی

کیف مجلسی مشکی

کیف دخترانه مشکی, مدل کیف چرمی زنانه

مدل کیف اسپرت زنانه, مدل کیف اسپرت مشکی

کیف زنانه رنگ مشکی

کیف های شیک زنانه, کیف مجلسی مشکی

کیف زنانه رنگ مشکی, کیف زنانه به رنگ مشکی

مدل کیف زنانه

کیف دخترانه مشکی, مدل کیف چرمی زنانه

مدل کیف چرمی زنانه, مدل کیف اسپرت زنانه

کیف های شیک زنانه

مدل کیف اسپرت زنانه,کیف زنانه رنگ مشکی

مدل کیف اسپرت مشکی,مدل کیف زنانه

کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه به رنگ مشکی,کیف های شیک زنانه

مدل کیف زنانه,کیف زنانه رنگ مشکی

کیف مشکی زنانه

کیف دخترانه مشکی, مدل کیف چرمی زنانه

مدل کیف اسپرت زنانه, مدل کیف اسپرت مشکی

کیف زنانه به رنگ مشکی

کیف های شیک زنانه, کیف مجلسی مشکی

کیف زنانه رنگ مشکی, کیف زنانه به رنگ مشکی

مدل کیف های شیک مشکی زنانه

کیف دخترانه مشکی, مدل کیف چرمی زنانه

مدل کیف چرمی زنانه, مدل کیف اسپرت زنانه

مدل کیف های شیک زنانه

مدل کیف اسپرت زنانه,کیف زنانه رنگ مشکی

مدل کیف دستی مشکی زنانه

منبع : namnak.com

کیف زنانه آرمانی, مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

شیک ترین مدل کیف برند آرمانی

کیف زنانه آرمانی, مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

مدل کیف برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه آرمانی

مدل کیف برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه آرمانی

کیف دستی برند آرمانی

مدل کیف مجلسی زنانه, مدل کیف دخترانه برند آرمانی

کیف اسپرت زنانه برند آرمانی,مدل کیف برند آرمانی

کیف مجلسی برند آرمانی

مدل کیف برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

شیک ترین مدل کیف برند آرمانی,مدل کیف زنانه برند آرمانی

کیف مجلسی برند آرمانی

کیف زنانه آرمانی, مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

مدل کیف کرم برند آرمانی

کیف زنانه آرمانی, مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

کیف های شیک زنانه برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه آرمانی

مدل کیف برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

کیف دستی های شیک برند آرمانی

منبع : bartarinha.ir

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 849 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

اضطراب,اختلال اضطراب,نشانه های اضطراب

اضطراب به عنوان بیماری قرن شناخته شده است

اضطراب و اهمیت آگاهی در مورد آن

اضطراب از جمله مهم ترین اختلالات روحی روانی است. اضطراب دارای انواع گوناگونی بوده و علایم و دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. به دلیل شیوع و گسترش اضطراب در اشکال مختلف میان همه سنین، از اضطراب به عنوان “بیماری قرن” یاد می شود. راهکار های مختلفی جهت پیشگیری از اظطراب وجود دارد که آگاهی از آنها در مواجهه با این اختلال ضروری می باشد.

احساس اضطراب 

اضطراب عبارت است از یک احساس ناخوشایند و مبهم هراس و دلواپسی با منشاء ناشناخته، که به فرد دست می‌دهد. اضطراب شامل عدم اطمینان، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژی است. وقوع مجدد موقعیت‌هایی که قبلاً استرس زا بوده‌اند یا طی آن‌ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در افراد می‌شود.

اضطراب احساسی طبیعی در انسان هاست، که هرکسی در شرایطی از زندگی آن را تجربه می کند. ولی اضطراب مزمن و شدید غیرعادی و مشکل‌ساز است. تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهند که اضطراب در خانم‌ها، طبقات کم‌درآمد و افراد میانسال و سالخورده بیشتر دیده می‌شود.

اضطراب و علایم ابتلا به آن

* احساس هراس، ترس و تشویش از علایم اضطراب است.

* افکار وسواسی غیرقابل کنترل نیز از نشانه های اختلال اضطراب می باشد.

* بیادآوری مکرر تجربیات ناراحت کننده.

* کابوس های شبانه یکی از علایم بیماری اضطراب است.

*  احساس ناتوانی از علایم اضطراب می باشد.

* رفتارهای تشریفاتی، مانند شستن مکرر دست می تواند علامت اضطراب باشد.

*  دست های (پاها) سرد و یا عرق کرده ممکن است نشانه اختلال اضطراب باشد.

* تنگی نفس یکی از علایم اضطراب است.

* تپش قلب می تواند ناشی از اختلال اضطراب باشد.

* ناتوانی در آرام بودن و لرزش از نشانه های اضطراب است.

*  خشکی دهان می تواند ناشی از اضطراب باشد.

* بی حسی و یا سوزن سوزن شدن دست ها و یا پاها از علایم بیماری اضطراب است.

*  تهوع می تواند یکی از نشانه های اضطراب باشد.

* تنش عضلانی از علایم اضطراب است.

*  سرگیجه می تواند از اثرات بیماری اضطراب باشد.

* تنفس عمیق و سریع

* احساس خستگی یا ضعف ممکن است از اثرات اختلال اضطراب باشد.

علل اضطراب به سه دسته عوامل اصلی زیر برمی‌گردد:

اضطراب,اختلال اضطراب,علل اضطراب

عوامل اصلی اضطراب شامل عوامل جسمانی، محیطی و زنتیکی می باشد
عوامل زیست ‌شناختی و جسمانی اضطراب:

در افراد مضطرب، میزان بعضی از هورمون‌های موجود در خون غیرعادی است. بنابراین هر آنچه که باعث اختلال در سیستم هورمونی شود، برای بدن خطر محسوب می‌شود. بارداری، کم‌کاری یا پرکاری تیروئید، پایین بودن قند خون، وجود غده‌ای در غدد فوق‌کلیوی که هورمون اپی‌نفرین تولید می‌کند و بی‌نظمی ضربان‌های قلب از این عوامل هستند که می توانند باعث اضطراب گردند.

عوامل محیطی و اجتماعی اضطراب:

عوامل اجتماعی و ارتباطی بسیاری باعث به‌وجود آمدن اضطراب در افراد می‌شود، مانند مشکلات خانوادگی، احساس جدایی و طردشدگی،… از عوامل محیطی اضطراب می‌توان تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره را، همچون زلزله، بیماری، مرگ یکی از نزدیکان و … نام برد.

عوامل ژنتیکی و ارثی اضطراب:

یکی از مهم‌ترین عوامل اضطراب ژنتیک است و احتمال اضطراب در فرزندان افراد مضطرب بسیار بالا است. البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کارهای آنان نقش مهمی در اضطراب فرزندان دارد (عامل اجتماعی)، ولی تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده بر روی حیوانات و دوقلوهایی که با هم یا جدا از هم زندگی می‌کنند و از والدین مضطرب به دنیا آمده‌اند، نشان می‌دهند که عوامل ژنتیکی نیز در بروز اضطراب بسیار مؤثرند.

با این وجود باور نمی‌رود که ژن به خصوصی در مورد اضطراب نقش داشته باشد، بلکه ترکیب بعضی از ژن‌ها چنین پیامدی را به دنبال دارد. طبق آخرین تحقیقات به نظر می‌رسد که عوامل ژنتیکی در بعضی انواع اضطراب مانند اختلال هراس و ترس از مکان‌های باز نقش زیادی دارد.

عوامل جانبی موثر در ابتلا به اضطراب

_ طبق گفته‌های بعضی از متخصصان، تغذیه‌ی نادرست نیز در ابتلا به اضطراب نقش دارد. کمبود بعضی از اسید آمینه، منیزیم، اسید فولیک و ویتامین ب 12  باعث تسریع در ابتلا به اضطراب می‌شوند.

_ استفاده از مواد مخدر و داروهای روان‌گردان نیز ممکن است خطر ابتلا به عارضه اضطراب را در پی داشته باشد.

_ برخی از ضایعه‌های مغزی (که باعث ایجاد علایمی شبیه به علایم اختلال وسواس می‌شوند.)

ممکن است باعث بروز اضطراب گردند.

انواع اضطراب

اختلال اضطراب,اضطراب,انواع اضطراب

اضطراب دارای انواع متعدد و زیادی می باشد

اضطراب مزمن:

اختلال اضطراب مزمن، به صورت یک ناراحتی کم و بیش دائم در سطح روانی، جسمانی و یا ارتباطی آشکار می ­شود. در کودکانی که دارای اختلال اضطراب مزمن هستند، حالت مفرط و بازخوردهای دفاعی مشاهده می­ شود. این کودکان به آسانی از جا می­ جهند و تظاهرات بدنی متعددی مانند اختلال‌ های خواب و بخصوص بی‌خوابی، بی­ اشتهایی، اختلال‌ های هضمی، تنفسی یا قلبی را از خود نشان داده و به‌ ندرت از احساس اضطراب شکایت می­ کنند.

اضطراب حاد:

اختلال اضطراب حاد، چندین بار در روز و گاه‌ و‌ بی‌گاه بروز می­ کند. مدت آنها محدود و آغاز و پایانشان ناگهانی است. در اکثر مواقع، این واکنش­ها در برابر رویدادی ناگهانی یا موقعیتی خاص(مرگ یکی از خویشاوندان یا دوستان، تجربه جنسی و مشکلات تحصیلی) بروز می­ کند.

اضطراب واقعی:

فروید، اضطرابی را که ناشی از خطر واقعی بیرونی است، “اضطراب واقعی” نامید. او معتقد بود که اضطراب عینی و واقعی، همان عکس‌العمل واقع‌بینانه در مقابل خطرات ناشی از محیط است. اضطراب واقعی، ممکن است به عنوان ترس توصیف شود که این ترس، همان عکس‌العمل تطبیقی است که در بیشتر موقعیت‌ها، هوشیاری و توانایی فرد را در مقابل خطر افزایش می ­دهد.

اضطراب کلی یا اضطراب وجودی:

اضطراب کلی یا وجودی یکی از انواع بسیار جالب اضطراب است که شایسته مطالعه و درک بیشتر می‌باشد. نوعی از اضطراب که “سورن­ کی­یرکه­گارد”، فیلسوف دانمارکی آن را توصیف کرده است. کی­یرکه­گارد، اضطراب کلی را درباره شرایط زندگی خود طرح کرد که “اضطراب وجودی” نام گرفته است. اضطراب وجودی را می‌توان در پرسش‌هایی از این قبیل یافت، که: «به کجا می‌روم؟» «که هستم؟» «می‌خواهم با زندگی‌ام چه کار کنم؟».

اضطراب روان‌رنجوری:

اضطربا روان رنجوری اضطرابی است که فروید آن را زاده تعارض‌های روانی یا هیجانی نامید.

اضطراب آشکار:

اضطربا آشکار اضطرابی است که شخص از آن آگاه است.

اضطراب عملکرد:

اختلال اضطراب,اضطراب,اضطراب عملکرد

اضطراب عملکرد با احساس لذت از فعالیت تناقض دارد

اضطراب عملکرد به انجام وظیفه مربوط بوده و به‌ ویژه در ارتباط با کسانی که نگران عملکرد جنسی خوب خود هستند، به‌کار می ­رود. چنین اضطرابی با احساس لذت تناقض دارد و به همین دلیل موجب ناتوانی شخص در عمل جنسی می­ گردد.

اضطراب نخستین:

اضطراب نخستین در نظریه روانکاوی، به اضطراب مربوط به از دست دادن شیء مورد علاقه و جدایی که با رشد و پیدایش ایگو همزمان است، گفته می­ شود. در برخی از نظریه­ ها، این اضطراب بعد از تولد شروع می­شود و منشأ تمام اضطراب‌ ها است.

اضطراب علامتی یا هشداردهنده:

اضطراب علامتی یا اضطراب هشدار دهنده، اضطرابی است که فروید آن را مربوط به پسیکونوروزها می­ داند. کودک در ضمن رشد یاد می­گیرد که وقوع موقعیت‌های تروماتیک  را پیش­بینی نموده و نسبت به این احتمال پیشاپیش و قبل از اینکه موقعیت به شکل تروماتیک اضطراب درآید، به اضطراب واکنش نشان دهد.

اضطراب بنیادی:

اضطراب بنیادی، اضطرابی است که خانم “کارن هورنای” برای احساس تنهایی و درماندگی در مقابل دنیای بالقوه خصومت‌آمیز به‌کاربرده است.

اضطراب عضوی:

اضطرابی عضوی، اضطرابی است ناشی از یک اختلال عضوی معلوم که با درد جسمی همراه است. این اضطراب در حالت رویا با مکانیسم­ های انکار، تغییر شکل و جابجایی، به حداقل می‌رسد.

اضطراب پارانویایی:

این اضطراب یک اصطلاح روانکاوی برای اضطراب ناشی از ترس از حمله خصمانه دیگران است.

اضطراب اخلاقی:

این اضطراب در نظریه روانکاوی، اضطرابی است که از تهدیدهای سوپر ایگو(فرامن) ناشی می ­شود.

اضطراب وحشت­ زدگی:

اضطراب,نشانه های اضطراب,اضطراب وحشت زدگی

در اضطراب وحشت زدگی فرد دچار حملاتی ناگهانی می گردد

فرد مبتلا به این اضطراب، حمله­ های ناگهانی وحشت‌زدگی را که به هیچ موضوعی ارتباط ندارد، تجربه می‌کند. در این نوع اضطراب بیمار ممکن است بگوید: «یک دفعه، بی­دلیل احساس می­ کنم، دارم می‌میرم».

اضطراب خودکار:

فروید، در ابتدا معتقد بود که اضطراب با تغییر شکل دادن لیبیدو (انرژی روانی) که به گونه­ ای دیگر قابل تخلیه نیست، پدید می ­آید. ولی بعدها این عقیده را کنار گذاشت و اعتقاد پیدا کرد که هر زمان که روان، زیر بار محرک‌هایی که نه قابل تسلط و نه تخلیه هستند، درمی ­ماند، اضطراب به‌طور خودبه‌خودی ظاهر می ­شود. این اضطراب خودکار، ممکن است در مقابل محرک‌های درونی و برونی ظاهر شود.

اضطراب غریزی:

اضطراب غریزی اصطلاحی است که فروید، گاهی آن را به جای اضطراب نوروتیک به‌کار برده است. اضطراب نوروتیک، اضطرابی است که به منبع نامعلومی مربوط می­ شود.

اضطراب هراس:

در این نوع اضطراب، بیمار می ­داند که از چه می‌ترسد، زیرا از یک مساله اختصاصی مانند سگ، امتحان یا رانندگی در هراس است. اما این ترس، یا ظاهرا معنایی ندارد و یا شدت آن تناسبی با موضوع ندارد.

اضطراب واکنشی:

اضطراب,اختلال اضطراب,اضطراب واکنشی

علائم اضطراب واکنشی اصولا با گذشت زمان کاهش می­ یابند

ممکن است علائم این اضطراب، مستقیما به یک رویداد مشخص مثل: تجربه تهدید به اخراج شدن یا نگرانی درباره سلامتی مربوط باشند. در بیشتر این موارد، علائم اضطراب با گذشت زمان کاهش می­ یابند.

اضطراب مدیران:

اضطراب مدیران اصطلاحی است که برای توصیف واکنش افراطی به اضطراب مزمن وضع شده است. علایم این اضطراب با علایم سایر اختلالات ناشی از اضطراب مشابه هستند با این تفاوت که تا وقتی که پاسخ به اضطراب چندان بارز نباشد، این علایم نادیده گرفته می ­شوند.

اضطراب فراگیر یا منتشر:

اضطراب فراگیر یا اضطراب منتشر به نوعی احساس مبهم و گسترده اطلاق می ­شود که در آغاز ممکن است به اشیاء، رویدادها و موقعیت‌های خاص مربوط نباشد. این اختلال اضطراب، نه به محتوای فکری وابستگی داشته و نه به صورت علایم جانشین تظاهر می­ کند. این نوع اضطراب از خصوصیات نوروز اضطراب است.

اضطراب پس از سانحه:

ویژگی­های اصلی این اضطراب، بروز خاطرات عودکننده و مزاحم و یا کابوس­های تکرار­شونده است که همراه بازآفرینی ­های تجسمی واضح یا بدون چنین بازآفرینی­ هایی است.

اضطراب اختگی:

اضطراب اختگی یک اصطلاح روانکاوی برای اضطراب ناشی از تهدید واقعی یا خیالی برای کنش‌های جنسی فرد است. این اضطراب به تهدیدهای سمبولیک مربوط است نه تهدید به آلت تناسلی فیزیکی.

اضطراب وسواس فکری – عملی:

در این نوع اضطراب، شخص احساس می ­کند که مجبور است به یک رفتار بی ­معنی و تکراری دست بزند یا یک فکر وسواسی و دائمی با ماهیتی ناخوشایند دارد.

راههای پیشگیری‌ از اضطراب

اضطراب,علل اضطراب,پیشگیری‌ از اضطراب

تغییر شیوه‌ زندگی‌ در جهت کاهش استرس نقش اساسی در کاهش اضطراب دارد

1. از روشهای‌ کسب‌ آرامش‌ یا مراقبه‌ برای‌ کاهش‌ استرس‌ بهره‌ بگیرید.

2. برای پیشگیری از اضطراب به‌ فکر تغییر شیوه‌ زندگی‌ خود باشید تا استرس‌ کاهش‌ یابد.

3. استرس و اضطراب ایجاد شده را مدیریت کنید (مدیریت استرس).

4. جهت پیشگیری از اضطراب از تفکرات بی‌ جا و بیش از حد دوری کنید.

5. سعی کنید در اجتماعات حضور بیشتری یابید تا احتمال ابتلا به اختلال اضطراب کاهش یابد.

6. جهت پیشگیری از اضطراب سعی کنید زیادی با خودتان خلوت نکنید و خود را از تنهایی دور کنید (رهایی از احساس تنهایی).

درمان‌ اضطراب

اضطراب‌ عمومی‌ شده‌ را می‌توان‌ با درمان‌ کنترل‌ کرد. غلبه‌ کردن‌ بر اضطراب‌ اغلب‌ موجبات‌ زندگی‌ بهتر و رضایت‌ بخش‌تری‌ را فراهم‌ می‌آورد.

اضطراب و روان درمانی

اضطراب,اختلال اضطراب,درمان‌ اضطراب

منشا اضطراب گاهی در ناخودآگاه فرد می باشد

وقتی احساس کردید که دارای اضطراب هستید، بهتر است‌ تحت‌ بررسی‌ و درمان‌ از نظر موارد خاص‌ تهدیدکننده‌ یا منشاء استرس‌ که‌ در ناخودآگاه‌ شما است‌ ولی‌ وجود دارد، قرار بگیرید.
برای بهبود اضطراب به‌ فراگیری‌ روشهای‌ کاهش‌ انقباض‌ ناخودآگاه‌ عضلانی‌ مثل‌ بازخورد زیستی‌ و روشهای‌ کسب‌ آرامش‌ بپردازید. فعالیت در زمان ابتلا  به بیماری اضطراب را حفظ‌ کنید. فعالیت در زمان ابتلا به اضطراب به کاهش‌ اضطراب‌ کمک‌ می‌کند.

اضطراب و دارو درمانی

اضطراب,درمان‌ اضطراب,نشانه های اضطراب

در درمان اضطراب دارو می تواند نقش کمکی داشته باشد

– امکان‌ دارد داروهای‌ ضداضطراب‌ مثل‌ بنزودیازپین‌ها برای‌ مدتی‌ کوتاه‌ تجویز شوند.

– امکان‌ دارد از داروهای‌ ضدافسردگی‌ برای‌ اختلال‌ هراس‌ استفاده‌ شود.

– از کافئین‌ و سایر مواد تحریک‌کننده ‌، و نیز الکل‌ برای درمان اضطراب استفاده نکنید.

برای اختلال اضطراب در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟

اضطراب,اختلال اضطراب,بیماری اضطراب

اگر علایم اضطراب شدید است بایستی به پزشک مراجعه نمایید

اگر شما یا یکی‌ از اعضای‌ خانواده‌تان علایم‌ اضطراب‌ را دارید و خود درمانی‌ نتیجه‌ای‌ در درمان اضطراب نداده‌ است‌، اگر شما دچار احساس‌ ناگهانی‌ هراس‌ بیش‌ از حد شده‌اید، اگر دچار علایم‌ جدید و بدون‌ توجیه‌ شدید بایستی جهت درمان اضطراب به پزشک مراجعه کنید. توجه داشته باشید که داروهای‌ مورد استفاده‌ در درمان‌ اضطراب ممکن‌ است‌ عوارض‌ جانبی‌ به‌ همراه‌ داشته‌ باشند.

منابع:

mayoclinic/webmd
Salamtnews.com

pajoohe.com

hrobabnaz.persianblog.ir

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 282 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:57

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,اضطراب

اضطراب اجتماعی ممکن است باعث از دست رفتن موقعیتهای اجتماعی فرد گردد

اضطراب اجتماعی

اضطراب اجتماعی نوعی اضطراب است که با ترس و اضطراب شدید در موقعیتهای اجتماعی شناخته می‌شود. اضطراب اجتماعی حداقل بخشی از فعالیتهای روزمره شخص را مختل می‌کند. در واقع اختلال اضطراب اجتماعی بسیار ناتوان کننده‌ است و در موارد شدید اضطراب اجتماعی می‌تواند کیفیت زندگی فرد را تا حد نازلی کاهش دهد.

اختلال اضطراب اجتماعی چیست؟

اضطراب اجتماعی (social anxiety disorder) یا هراس اجتماعی نوعی اضطراب است که با ترس و اضطراب شدید در موقعیتهای اجتماعی شناخته می‌شود. اضطراب اجتماعی حداقل بخشی از فعالیتهای روزمره شخص را مختل می‌کند.

افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی یا هراس اجتماعی به شدت نگران اینکه در مقابل افراد دیگر چه خواهند گفت هستند. این شامل طرز صحبت کردن دراجتماع با مردم در طول روز می باشد. اما بیشتر اوقات آنها قبل از صحبت کردن در اجتماع عصبی هستند.

ترس می تواند هفته ها یا ماه ها قبل از واقعه آغاز شود. این می تواند دلیلی باشد برای ضربان قلب شدید و عدم تمرکز. برای بعضی افراد،در بسیاری از مواقع ترس می تواند باعث بروز استرس شود. اختلال اضطراب اجتماعی بر زندگی روزمره شما تاثیر می گذارد. در اضطراب اجتماعی شما ممکن است استرس و ترس از دست دادن کار و شغل را نیز داشته باشید.

اضطراب اجتماعی در چه کسانی رخ می دهد؟

افراد در هر سنی، حتی کودکی، مبتلا به استرس می شوند. اضطراب اجتماعی به تدریج ظاهر می شود و علایم اولیه آن بیشتر بین کودکی و میان سالی رخ می دهد. اختلال اضطراب اجتماعی در زنان دو برابر مردان رخ می دهد.

چه عاملی باعث ایجاد اختلال اضطراب اجتماعی می شود؟

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی

اضطراب اجتماعی باعث نگرانی فرد نسبت به قضاوت دیگران در مورد خود می شود

این افراد هنگام تعاملات اجتماعی از این می ترسند که کاری انجام دهند یا علائم اضطرابی شان را به گونه ای بروز دهند که باعث قضاوت منفی دیگران شوند. یعنی نگران این هستند که اشتباهی کنند و شرمنده شوند یا مورد تمسخر واقع شده و طرد شوند و مورد اهانت قرار گیرند و این ترس و اضطراب به صورت قابل توجهی بیشتر از آن چیزی است که از موقعیت اجتماعی مذکور و زمینه فرهنگی- اجتماعی فرد انتظار می رود.

موقعیت ها می توانند بیشترین ترس و اضطراب را ایجاد کنند

در مطالعه هایی که در این زمینه انجام شده، بیشترین موقعیت هایی که می توانستند ترس را به وجود آورند به این شکل مشخص شده است:

• صحبت کردن در مقابل یک جمع ناآشنا یا غریبه

• پاسخ دادن به سوالات در کلاس

• صحبت کردن در مقابل بزرگ ترها و افراد مهم

• گزارش دادن شفاهی یا بلند روخوانی کردن

• مهمانی های شبانه

اضطراب اجتماعی با خجالتی بودن چه تفاوتی دارد؟

گرچه برخی بر این عقیده اند که خجالتی بودن ممکن است با اضطراب اجتماعی همراه باشد، اما داده های اخیر کمیته ملی هم ابتلایی ها نشان می دهد که فقط 12 درصد از نوجوانان خجالتی معیارهای اضطراب اجتماعی را دارند از طرفی حدود 70 درصد از نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی به اشتباه، خود را به صورت خجالتی می شناسند.

علائم اختلال اضطراب اجتماعی

*اضطراب اجتماعی: علائم عاطفی

اختلال اضطراب اجتماعی,اضطراب اجتماعی,علائم اضطراب اجتماعی

 اضطراب اجتماعی باعث ایجاد اختلال در توانایی تفکر فرد می گردد

نشانه اصلی اختلال اضطراب اجتماعی تنش و اضطراب دایمی و بیش از حد است. شاید نتوانید بگویید که چرا احساس تنش می کنید یا شاید در مورد مسایل عادی مثل درآمد، روابط خانوادگی یا سلامتی خود بیش از حد نگران باشید.

همه این علایم استرس زا در خواب و توانایی درست فکر کردن اختلال ایجاد می کند. شاید به دلیل بدخوابی یا همین بیماری اضطراب اجتماعی  احساس ناخوشایندی داشته باشید.

*اضطراب اجتماعی: علائم جسمانی

اختلال اضطراب اجتماعی,اضطراب اجتماعی,علائم اختلال اضطراب اجتماعی

اضطراب ناشی از بیماریهای جسمانی در اضطراب اجتماعی تاثیر گذار است

بیماری های جسمی معمولا با اضطراب زیادی همراه هستند که عبارتند از:

¤ انقباض یا درد ماهیچه

¤ سردرد

¤ تهوع یا اسهال

¤ لرزش یا کشش عضلات

*اضطراب اجتماعی یا نگرانی های روزمره

اکثر افراد زمانی را به نگران بودن در مورد مشکلات خود می گذرانند، مسایلی مثل صورت حساب ها، پیشنهادهای شغلی یا روابط خانوادگی درحال تغییر. چیزی که اختلال اضطراب اجتماعی را متمایز می کند، نوعی احساس نگرانی است که نمی توانید آن را متوقف کنید. حتی اگر لحظات خوشی را نیز داشته باشید، احساس می کنید، آرامش غیرممکن است. در موارد حاد، اختلال اضطراب اجتماعی در کار، روابط خانوادگی و فعالیت های روزانه اختلال ایجاد می کند.

اضطراب اجتماعی کودکان و بزرگسالان چه تفاوتی دارد؟

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,اضطراب اجتماعی در کودکان

برای کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی فعالیت های اجتماعی و دوست پیدا کردن مشکل است

از آنجا که کودکان معمولا در برابر بزرگسالان، به خصوص بزرگسالانی که نگران قضاوتشان هستند مضطرب می شوند، یکی از معیارهایی که در کودکان به ما کمک می کند که اضطراب اجتماعی را تشخیص دهیم این است که در کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی این ترس و اختلال اضطراب اجتماعی فقط در برابر بزرگترها بروز نمی کند بلکه در موقعیت هایی که همسالان و همتایان کودک هستند نیز بروز می کند.

نکته دیگر اینکه مواجهه با موقعیت ترسناک اجتماعی یا موقعیتی که فرد را در معرض دید قرار می دهد، در کودکان می تواند خود را به صورت گریه کردن، قشقرق راه انداختن، چسبیدن به مراقب، میخکوب شدن، لرزیدن، یا امتناع از صحبت کردن نشان دهد.

برای کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی دوست پیدا کردن یا عضو گروهی بودن، یا بیان احساسات به صورت خودگزارش دهی، کار مشکلی است. در موقعیت ترس آور، کودک متبلا به  اضطراب اجتماعی احساسات آزاردهنده ای چون خجالت و طردشدگی را به شدت تجربه می کند و پاسخ های این کودکان نشانه تمرکز افکار منفی این کودکان درباره خودشان است.

اضطراب اجتماعی و عوارض آن

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,عوارض اضطراب اجتماعی

 اضطراب اجتماعی می تواند زمینه ساز اختلالات اضطرابی دیگری نیز باشد

احتمال دارد افرادی که مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی هستند به افسردگی، اعتیاد به الکل یا مواد مخدر مبتلا شوند. اگر یکی از این بیماری ها علاوه بر اضطراب اجتماعی پیش بیاید، به یک طرح درمانی دیگری نیز نیاز خواهد بود. معمولا افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی، به اختلالات اضطرابی دیگری نیز مبتلا هستند که عبارتند از:

• اختلال هراس

• اختلال استرس پس از سانحه

• اختلال وسواس جبری و ترس از اجتماع.

اضطراب اجتماعی چگونه تشخیص داده می شود؟

اختلال اضطراب اجتماعی،اضطراب اجتماعی،علائم اضطراب اجتماعی

علائم اضطراب اجتماعی باید همیشگی باشند و یا حداقل به مدت 6 ماه طول کشیده باشند

علائم اصلی اضطراب اجتماعی یا هراس اجتماعی، ترس معنادار و دائمی از یک یا چند موقعیت اجتماعی است که باعث تعاملات اجتماعی می شود (مثل محاوره با افراد دیگر) یا تحت نظر قرار گرفتن را ممکن می کنند (مانند در معرض دید قرار گرفتن هنگام غذا خوردن در رستوران) و فرد از اینکه به خاطر نشان دادن اضطرابش رفتاری را بروز دهد که باعث قضاوت منفی دیگران شود، می ترسد. افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است فعالانه از این موقعیت ها اجتناب کنند یا هنگام مواجهه با این موقعیت ها دچار ترس و اضطراب شدیدی شوند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ترس یا اضطراب نباید به دلیل وجود شرایط پزشکی دیگری مثل بدشکلی ها یا چاقی مفرط یا بدریختی ناشی از سوختگی یا جراحت که ممکن است هر فردی را کمی نگران قضاوت دیگران کند، این ترس و اضطراب یا اجتناب بسیار افراطی باشد. این علائم اضطراب اجتماعی باید همیشگی باشند و یا حداقل به مدت 6 ماه طول کشیده و به طور مشخصی باعث اختلال در تعاملات اجتماعی و عملکرد فرد شده باشند.

اضطراب اجتماعی و راه های درمان

♦ درمان اضطراب اجتماعی: روان درمانی

اضطراب اجتماعی,اضطراب اجتماعی چیست,درمان اضطراب اجتماعی

 در درمان اضطراب اجتماعی ترکیبی از دارو و درمان رفتاری پیشنهاد می شود

یک روش گفتگو درمانی در درمان اضطراب اجتماعی بسیار موثر است که به آن درمان رفتاری شناختی می گویند. یک مشاور به شما کمک می کند تا افکار و اعمال منفی خود را شناسایی کنید. درمان رفتاری شناختی برای درمان اختلال اضطراب اجتماعی تاحدی به معنی نوشتن تکلیف است یعنی افکاری را که منجر به اضطراب زیاد می شوند، می نویسید.

یک بخش دیگر درمان اضطراب اجتماعی تکنینک های آرامش بخش است که با این روش ها افراد سه تا چهار ماه احساس بهتری خواهند داشت. ترکیبی از دارو و درمان رفتاری شناختی بهترین راهکار درمان برای اضطراب اجتماعی است.

♦ درمان اضطراب اجتماعی: دارو

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,درمان اضطراب اجتماعی

در درمان اضطراب اجتماعی دارو ها می توانند نقش تکمیلی داشته باشند

برخی از داروهای ضدافسردگی به پایین آوردن اضطراب و درمان اضطراب اجتماعی کمک می کنند که نام تجاری آن ها سیمباتلا، ایفکسر، لگزاپرو و پاکسیل است. با مصرف این داروها سه تا شش هفته بعد، احساس خوبی پیدا خواهید کرد.

شاید پزشک شما برای مدت کوتاهی، بنزودیازپین تجویز کند که نام های تجاری آن آتیوان، کلونوپین، والیوم و زاناکس است. احتمال دارد با مصرف این دارو ها به آن ها وابسته شوید. داروی جدیدتر بوسپار است که در درمان اختلال اضطراب اجتماعی تجویز می شود. قبل از مصرف این داروها با پزشک خود درمورد معایب و محاسن آن ها صحبت کنید.

♦ اضطراب اجتماعی و مراقبت های لازم در صورت ابتلا

اختلال اضطراب اجتماعی,اضطراب اجتماعی,مراقبت در اضطراب اجتماعی

در درمان اختلال اضطرابی ورزش و تغذیه سالم نقش اساسی دارند

با ایجاد چند تغییر کوچک در عادات خود می توانید در جهت درمان اختلال اضطراب اجتماعی حرکت کنید. از مصرف کافئین، داروهای بدون نسخه، حتی داروی سرماخوردگی، اجتناب کنید. چون این داروها می تواند علایم اضطراب و در نتیجه اختلال اضطراب اجتماعی  را تشدید کند.

سعی کنید استراحت کافی داشته باشید و غذاهای سالم مصرف کنید. از فنون آرام کننده مثل یوگا یا مدیتیشن استفاده کنید. حتما ورزش کنید؛ شواهدی وجود دارد که فعالیت متعادل فیزیکی اثر آرام بخشی دارد.

♦ درمان های گیاهی اضطراب اجتماعی

اضطراب اجتماعی,اختلال اضطراب اجتماعی,گیاهان دارویی

درمان گیاهی اضطراب اجتماعی بایستی زیر نظر پزشک باشد

شواهدی وجود دارد که کاوا، در میان درمان های گیاهی، به درمان استرس و در نتیجه اضطراب اجتماعی به صورت کم تا متوسط کمک می کند. شواهد کافی وجود ندارد که بتوان گفت سنبل الطیب به کاهش علایم اختلال اضطراب اجتماعی کمک می کند. اما قبل از آغاز هرنوع درمان گیاهی اضطراب اجتماعی با پزشک خود صحبت کنید. برخی از درمان ها برای اختلال اضطراب اجتماعی، اثرات جانبی دارند یا با دارو های شیمیایی واکنش می دهند.

منابع:

webmd.com

bartarinha.ir

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 379 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:59

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 2 میانگین: 1]

برخورد با افراد بی ادب,نحوه برخورد با فحاشی,فحاشی کردن

عصبانی نشوید! چرا باید اجازه دهید یک نفر دیگر احوال شما را تعیین کند؟
وقتی کسی به ما بی‌ادبی می‌کند، اولین واکنش ما محافظت از خودمان است. ناراحت می‌شویم و با چیزی مثل این پاسخش را می‌دهیم: «چطور جرات می‌کنی با من اینطور حرف بزنی؟» «سر من داد نزن!» با این روش، ما این فرد عصبانی را به مشکل خودمان تبدیل می‌کنیم.

چرا باید اجازه دهید فرد دیگری مشخص کند چه احساسی داشته باشید؟ عصبانی شدن به آن فرد کمک می‌کند روی وضعیت احساسی شما کنترل پیدا کند. این قدرت زیادی است که می‌توانید به آن فرد بدهید، مخصوصاً به کسی که به شما توهین و بی‌ادبی کرده است.

اگر دربرابر میل اولیه‌تان برای دفاع از خود مقاومت کنید، از اتفاقی که خواهد افتاد غافلگیر خواهید شد. به جای «چرا با من اینطور رفتار می‌کنی؟» سعی کنید بگویید، «به نظر میاد روز سختی داشتی.» به جای «من کاری نکردم. با من اینطوری حرف نزن!» بگویید، «به نظر میاد ناراحت شدی.» مشکل او را به مشکل خودتان تبدیل نکنید. مشکل خودش است، نه مشکل شما.

به محض اینکه کلمه «من» را استفاده کنید، دینامیک روانشناختی به طور قابل‌توجهی تغییر می‌کند. آنوقت آن مسئله به چیزی بین شما و او تبدیل می‌شود. با استفاده از کلمه «تو» یا «شما» توپ را در زمین آن فرد نگه می‌دارید و مشکل فقط متوجه خود او خواهد بود.

این مسئله ارتباطی با شما پیدا نمی‌کند البته به شرط اینکه سعی نکنید آن را به خودتان ارتباط دهید.

متوجه خواهید شد که وقتی با حالت دفاعی به او واکنش نمی‌دهید، دیگر ناراحت نخواهید شد. تا زمانیکه خودتان نخواهید خودتان را وارد آن موضوع کنید، آن موضوع هیچ ربطی به شما نخواهد داشت.

گاهی‌اوقات انتقاد به شکل توصیه‌هایی با بسته‌بندی زیبا ارائه می‌شوند. در چنین مواردی از آن فرد تشکر کرده و بعد تصمیم بگیرید که حرف او اعتباری داشته است یا خیر. گاهی‌اوقات سخت می‌توانید آن پیام را از پیام‌رسان آن جدا کنید، ولی وقتی این کار را کردید، ممکن است متوجه شوید که توصیه خوبی بوده است.

حتی اگر انتقاد او مسخره یا خودخواهانه هم بود باز از او تشکر کنید. اگر فهمیدید که آن توصیه بیشتر از اینکه سازنده باشد قصد تحقیر شما را داشته است، احتمالاً آن فرد ناراحتی داشته است و برای اینکه خودش احساس بهتری نسبت به خود پیدا کند مجبور شده اینکار را بکند. برای او دلسوزی کنید و حرفش را به خودتان نگیرید. اگر عصبانی یا ناراحت شوید، مثل این است که بخواهید مرد ۹۰ ساله‌ای که قصد دعوا با شما را داشته است، کتک بزنید. اول اینکه هر اتفاقی هم که بیفتد، نمی‌توانید برنده شوید. دوم اینکه، چکار دارید می‌کنید؟ حالت دفاعی به خودتان نگیرید. فقط بگویید، «خیلی ممنون. به حرفت فکر می‌کنم.»

راه های برخورد با فحاشی,انتقادهای بیجا,عصبانی شدن

اگر دوست داشتید، می‌توانید بدون داشتن لحن تمسخرآمیز از خودش سوال کنید که چطور توانسته تا این حد موفق و توانمند باشد!
نظر: «می‌دونی، تو اون جلسه واقعاً از موضوع پرت بودی!»

پاسخ: «جدی؟ باید بعداً یه نگاهی بهش بکنم. چه جالب که تو حواست به من بوده! جلسه برای تو چطور بود؟»

نظر: «می‌دونی این لباس خیلی بهت نمیاد!»

پاسخ: «مرسی که بهم گفتی. خیلی‌ها همچین چیزی به آدم نمیگن چون ممکنه ناراحت بشم. تو واقعاً فوق‌العاده‌ای! این سلیقه رو توی مُد و لباس از کجا آوردی؟»

نظر: «فکر می‌کردم میخوای وزنت رو پایین بیاری. فکر میکنی درسته اینو بخوری؟»

پاسخ: «واقعاً مرسی که بهم یادآوری کردی تو رژیمم. ممنون. به نظر میاد خودت اراده خیلی خوبی داری. لطفاً بگو چطوری اینقدر بااراده شدی.»

این فرد به این دلیل به شما بی احترامی می‌کند که دوست دارد خودش احترام جلب کند. با تشکر از او بخاطر نظری که داده، چیزی که می‌خواسته را به او می‌دهید و جنگ را تمام می‌کنید.

البته، همه انتقادها از آدم‌های مشکل‌دار نیست. و فقط به این دلیل که آن انتقاد با لحن محبت‌آمیز بیان نشده به این معنی نیست که آن فرد برای شما ارزشی قائل نیست. فقط ممکن است که نتوانسته باشد به طور موثر و بامحبتی انتقادش را به زبان بیاورد.

همیشه باید به خاطر داشته باشیم که تا می‌توانیم جلوی زبانمان را بگیریم. بنابراین دفعه بعدی که خواست با انتقادش عصبانی و ناراحتتان کند، یادتان باشد اگر به او جواب ندهید هیچ چیز را از دست نمی‌دهید.

منبع:

mardoman.net

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:59

افسردگی شدید,علایم افسردگی شدید,زن مبتلا به افسردگی شدید

در افسردگی شدید فرد، احساس پوچی و یا احساس گناهکاری می کند

افسردگی شدید

افسردگی شدید ممکن است با کاهش درجۀ حرارت بدن، فشار پایین خون، عصبانی شدن‌های شدید و سخت و لرزش بدن همراه باشد. بیماران مبتلا به افسردگی شدید احساس پوچ و بی‌ارزش بودن می‌کنند. ممکن است ابتلاء به بیماری افسردگی شدید در هر سنی اتفاق بیفتد.

افسردگی شدید چیست؟

افسردگی شدید، نوعی از افسردگی است که تقریباً تمام طول روز و در تمام روزها بمدت حداقل 2 هفته یا ماهها در بیمار وجود دارد و شامل نشانه ها و رفتارهایی است که عملکرد شغلی، روابط بین فردی و رفتارهای اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده و شخص را بطور کلی از محیط خود دور می سازد.

در افسردگی شدید فرد احساس بی‌ارزش بودن می‌کند

موارد افسردگی شدید ممکن است با کاهش درجۀ حرارت بدن، فشار پایین خون، عصبانی شدن‌های شدید و سخت و لرزش بدن همراه باشد. نمادهای بیرونی افسردگی شدید خود را به شکل درخواست کمک از ذهن رنج دیدۀ بیمار نشان می‌دهد. بیماران شدیدا افسرده احساس پوچ و بی‌ارزش بودن می‌کنند و در نهایت متقاعد می‌شوند که خود مسئول فلاکت‌ها، بدبختی‌ها و وضعیت نااُمیدکننده فعلی‌شان می‌باشند.

همیشه تشخیص افسردگی شدید از نظر بالینی آسان نیست. همچنین، خانمها تقریبا 2 برابر مردان از افسردگی رنج می برند و ممکن است ابتلاء به بیماری افسردگی شدید در هر سنی اتفاق بیفتد که البته شروع افسردگی بطور متوسط در نیمه دوم 20 سالگی می باشد.

علائم افسردگی شدید

افسردگی شدید,اختلال افسردگی شدید,زن مبتلا به افسردگی شدید

در افسردگی شدید فرد در بیشتر اوقات احساس خمودی و کمبود انرژی می کند

• تغییر اشتهاء از علائم افسردگی شدید است که ممکن است به صورت افزایش یا کاهش وزن نمایان گردد.

• بی خوابی و یا پرخوابی از نشانه های افسردگی شدید است.

• از علائم افسردگی شدید تاخیر در گفتار و یا انجام وظایف و یا برعکس عدم آرامش و بی قراری است.

• مشکلات عدم تمرکز و تصمیم گیری از علائم افسردگی شدید است.

• در افسردگی شدید فرد، احساس پوچی و یا احساس گناهکاری می کند.

• افکار خودکشی یا اقدام به خودکشی در فرد مبتلا به افسردگی شدید نمود پیدا می کند.

• در افسردگی شدید فرد در بیشتر اوقات احساس خمودی و کمبود انرژی می کند.

• از دیگر علائم افسردگی شدید می توان به کاهش میل جنسی، احساس نا امیدی و علائم فیزیکی مانند سردرد، دردهای غیر قابل توصیف یاعلائم گوارشی نام برد.

انواع افسردگی :

افسردگی شدید,علائم جسمانی افسردگی شدید,افسردگی شدید در زنان

از علائم افسردگی شدید داشتن مشکلاتی از قبیل عدم تمرکز و تصمیم گیری است

همان طور که گفته شد افسردگی درجاتی از یک حالت احساسی زود گذر تا یک اختلال شدید را در برمی گیرد. برای فهم بهتر این نکته، لازم است اشاره ای به انواع افسردگی داشته باشیم:

* احساس افسردگی: که معمولا به عنوان اندوه شناخته می شود و در اثر تغییرات موقعیتی و شرایط جدید یا برخوردهای مقطعی ایجاد می شود. این احساس اندوه و افسردگی معمولا بعد از برطرف شدن موقعیت و سازگار شدن شخص با شرایط تازه، به سرعت از بین می رود.

*داغدیدگی یا واکنش سوگ: از دیگر حالات افسردگی است، غمی است که در اثر فوت نزدیکان بوجود می‌ آید. وقتی رابطه ی مهمی پایان می یابد، بیشتر بازماندگان حالتی را تجربه می کنند که معمولا این حالت نیز کاملا عادی است، مگر آنکه واکنش های سوگ به صورت طولانی باقی بماند.

* اختلال سازگاری با خلق افسرده: مواجهه ی فرد با یک موقعیت قابل توجه گاهی منجر به این حالت از افسردگی می شود. در چنین وضعیتی، انتظار می رود با کاهش تأثیر موقعیت، حالت های بیمار گونه و افسردگی نیز از بین برود.

غربالگری و تشخیص افسردگی
برای تشخیص افسردگی، پزشک معاینه بالینی شامل: آزمایشاتی برای رد کردن وضعیتهایی که می توانند علایم تقلید کننده افسردگی را ایجاد کنند انجام می دهد.

اگر پزشک شما علایم افسردگی شدید را می بینید یا به احتمال خودکشی مشکوک است می تواند شما را به متخصص روانپزشک ارجاع کند یا حتی بستری فوری را توصیه کند. پزشک یا روانپزشک تشخیص افسردگی را براساس علائم و نشانه های مشخص بیماری افسردگی، بعلاوه حضور علائم و نشانه هایی که معمولاً همراه با افسردگی هستند می گذارند.

عوارض افسردگی شدید

افسردگی شدید,انواع افسردگی,مرد مبتلا به افسردگی شدید

از دیگر نشانه های خطرناک افسردگی شدید، تهدید یا صحبت در مورد مرگ یا خودکشی است

افسردگی شدید یک بیماری جدی است که می تواند آثار وخیمی بر فرد و خانواده به جا گذارد. افسردگی شدید و درمان نشده می تواند منجر به مارپیچ نزولی ناتوانی، وابستگی و خودکشی شود. میزان خودکشی در مردان مبتلا به افسردگی شدید ۴ برابر بیشتر از زنان است، گرچه زنان مبتلا به افسردگی شدید بیشتر اقدام به خودکشی می کنند. میزان خودکشی پس از ۷۰ سالگی در مردان مبتلا به افسردگی شدید افزایش می یابد، و این میزان پس از ۸۵ سالگی بیشتر است.

علایم هشدار خاصی می تواند نشاندهنده افسردگی شدید و احتمال خودکشی باشند. هنگام ابتلا به افسردگی شدید با جدیت هر درمانی را برای پیشگیری از خودکشی به کار گیرید حتی اگر فرد تحت درمان افسردگی است.

علائم خطر در هنگام ابتلا به افسردگی شدید

در صورت ابتلای خود یا اطرافیانتان به افسردگی شدید، اگر هر یک از علائم خطرناک زیر را مشاهده کردید با یک پزشک یا درمانگاه روانی تماس بگیرید.

√  آرامش، رفتار پرخاشگرانه، تغییرات خلقی زیاد و بیخوابی برای چند شب متوالی.
√ از دیگر نشانه های خطرناک افسردگی شدید، تهدید یا صحبت در مورد مرگ یا خودکشی است.

√ تهدید یا عمل به آسیب جسمی یا خشونت از علائم خطرناک افسردگی شدید هستند که باید به پزشک مراجعه کرد.

√ افت فعالیتها و ارتباطات از نشانه های خطرناک افسردگی شدید است.

√ از دیگر نشانه های خطرناک افسردگی شدید، انجام کارهایی مانند خداحافظی با دوستان، نوشتن وصیت نامه یا … است.

√ بهبود ناگهانی خلق پس از یک دوره افسردگی شدید.

√ رفتار خطرناک غیر طبیعی مانند خرید یا حمل اسلحه یا رانندگی غیر طبیعی… نیز از نشانه های خطرناک افسردگی شدید است که در صورت مشاهده در فرد مبتلا باید سریعا او را نزد پزشک برد.

منابع:

tebyan.net
azizi4.blogfa.com
cloob.com

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 283 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:59

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 1 میانگین: 2]

فال یکشنبه 26 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Mahjong Sunday, Ordibehesht 26 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 252 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:54

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 7 میانگین: 3]

فال دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | فال روزانه

فروردین:شما در این روزها شدیدا به این موضوع فکر می‌کنید که کارها و فعالیت‌های مالی تان را سر و سامانی بدهید، به همین دلیل کمی دچار تشویش شده‌اید. اما الازم است بدانید شما  در حال حاضر دیگر بیش از این حد توان ندارید و نمی‌توانید خیلی وضعیت مالی تان را متفاوت سازید. مهم ثباتی است که شما در حال حاضر توانسته اید بر وضعیت مالی تان برقرار سازید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا به نظر می رسد که یک نفر همه ی برنامه های تان را نقش بر آب کرده است؛ اما بدانید که این وضعیت فقط برای این است که شخصیت شما مورد آزمایش قرار بگیرد. اکنون زمان آن است که رویکردتان را در برخورد با مشکلات تغییر دهید. خوشبختانه، می توانید موانع را کنار بزنید، اما وقتی صحبت از تعهدات تان است باید جدی تر عمل کنید. آستین ها را بالا بزنید و عزم تان را جزم کنید تا از همین امروز دست به کار شوید، مطمئن باشید که با این کار شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

اردیبهشت:شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

همیشه طوری زندگی کرده اید که با عقاید و باورهای تان تناقض نداشته باشد، اما امروز ممکن است با ارزش های کاملاً متفاوتی روبرو شوید و مثلاً با یک دوست به شدت بحث کنید. اشتباه نکنید؛ اگر دیگران پرسشی را مطرح می کنند منظورشان این نیست که شخص شما را مورد حمله قرار دهند، پس حساسیت بیش از حد به خرج ندهید. سعی کنید در همه ی گفت و گوها تا جایی که می توانید واضح حرف بزنید و روحیه ی نقدپذیری داشته باشید. بدانید که مشارکت ضامن موفقیت است.

خرداد: انحطاط‌های بسیاری در کارهایتان رخ داده است و باعث شده است بسیاری از رازهای شما که سال‌ها یا روزها ﺁنها را مخفی نگه داشته بودید افشا شوند. دوستان‌تان برای شما نقشه‌های مثبت بسیاری دارند اما شما از حسن نیت ﺁنها مطمئن نیستید به همین دلیل وارد کارهایشان نمی‌شوید. در حال حاضر باید نقش خود را در زندگی پیدا کنید و این نقش را  به خوبی ایفا کنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

اگر امروز کسی پیشنهاد وسوسه کننده ای به شما داد فکر نکنید که این آخرین فرصت است. قبل از این که پیشنهادی را بپذیرید باید وارد مذاکره شوید. اگر همه ی جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید، شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته های تان خواهید داشت. سعی کنید همین طور که پیش می روید قواعد کار را تنظیم کنید و اجازه ندهید که طرف مقابل همه چیز را به شما دیکته کند. همین که به درستی مسیرتان را طی کنید و تکالیف تان را انجام دهید کلید موفقیت شماست.

تیر: شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که احساسات نامشخص تان رنگ می بازند، پس نترسید و خودتان یک رابطه ی جدید را شروع کنید. اگر اکنون واقعیت ها را از نظر دور نکنید، می توانید حس و حال تان را در طول روز تقویت کنید. فقط سعی کنید که خواسته ها و نیازهای تان را طوری بیان نکنید که حالت تحکم داشته باشند. همه ی ورق های تان را رو کنید تا همه دست تان را بخوانند و سپس با مشارکت یکدیگر به پیش بروید.

مرداد: شما به شخص یا اشخاصی در زندگی‌تان روی ﺁورده اید و فکر می‌کنید اگر این شخص در زندگی شما وجود نداشته باشد شما دیگر توان مقابله با مشکلات زندگی را نخواهید داشت، اما باید بدانید شخصی که این همه به او اهمیت می‌دهید و بر روی حساب باز کرده‌اید شخصی تو خالی می‌باشد و شما خودتان شخصا دارای نیرو و توانی به مراتب بالاتر از او هستید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

سعی کنید از انرژی خلاقانه ی چند روز گذشته استفاده کنید تا کاری سازنده انجام دهید. تنها در صورت می توانید آن چه را در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید که با دقت و توجه وارد عمل شوید. البته انجام چنین کاری پرزحمت است و نظم و ترتیب بسیار می طلبد، اما مطمئن باشید که ارزش این همه تلاش را دارد. البته تا خودتان دست به کار نشوید متوجه نخواهید شد.

شهریور: کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

لزومی ندارد که دست از مدیریت امور بردارید، اما این را هم بدانید که شما در برابر همه مسئول نیستید. به نظر می رسد که امروز خیلی جدی هستید، اما ممکن است کودک درون تان زمانی که احساس امنیت کرد بخواهد کمی شیطنت کند. اکنون افکار رنگارنگ به سراغ تان آمده اند، پس از این فرصت استفاده کنید تا کاری خلاقانه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر کمی شادتر زندگی کنید، کیفیت کاری که انجام می دهید نیز افزایش می یابد.

مهر:شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مهر ماه

افکار بلندپروازانه ای که داشتید و حرف های قلمبه سلمبه ای که چند روز پیش زدید، امروز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. صداقت و خوش بینی از جمله خصوصیات اخلاقی قابل ستایش اند، اما باید راهی پیدا کنید تا همه ی این ها را به دیگران ثابت کنید و به واقعیتی ملموس تبدیل نمایید. باید به همه چیز نظم و ترتیب ببخشید و انرژی خود را هوشمندانه به کار بگیرید؛ مرز بین موفقیت و شکست همین جاست. صبوری و پشتکار دو یار شکست ناپذیرند که شما را به موفقیت خواهند رساند.

ﺁبان: شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که تلاش های اخیرتان به بار نشسته اند و اکنون می توانید حاصل شان را ببینید. اکنون نباید خودتان را به حاشیه برانید، اما به نظر می رسد که هنوز برای یک شروع بزرگ کاملاً آماده نیستید. آهسته قدم بردارید تا دیگران بتوانند پشت سرتان قرار حرکت کنند، اما سعی نکنید که همه ی نمایش را به تنهایی بگردانید. نباید همه ی مسئولیت ها را به تنهایی به دوش بکشید، فقط بذر موفقیت را بپاشید و اجازه دهید هر کسی بخشی از کار را به عهده بگیرد.

ﺁذر: شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به  شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

فال روز 27اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز کاملاً جدی به نظر می رسید، اما جدی بودن به این معنی نیست که باید به همه ی شادی های تان پایان دهید. فقط حواس تان باشد که اکنون موضوعات بسیار مهمی در کانون توجه قرار گرفته اند. معقولانه برخورد کنید و با دقت منابع تان را مدیریت کنید. اگر با آگاهی به سوی اهداف تان حرکت کنید، شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

دی: شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی  زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین دی ماه

امروز دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی آینده صحبت کنید، زیرا فکر می کنید که دقیقاً می دانید چه کار باید بکنید. حتی اگر کسی به توصیه های شما گوش نکرد، باز هم نباید با تحکم عمل کنید، زیرا به این ترتیب هم نمی توانید به نتیجه ی دلخواه برسید. نگران نباشید؛ تا زمانی که دیگران را تحقیر نکنید می توانید از همراهی آن ها سود ببرید. کلید موفقیت شما در این است که فروتنی به خرج دهید.

بهمن: شما در این روزها مدام به فکر گسترش محیط کاری یا شغلی خود هستید و می‌خواهید کارتان را توسعه بدهید، توصیه می‌کنیم با احتیاط این کار را انجام دهید زیرا تنوع و ﺁغاز کارهای جدید بسیار برای شما مثمر ثمر خواهد بود. بهتر است با واقعیت‌های زندگی کنار بیاید نه این که مدام در پی این موضوع باشید که ﺁنها را رد کنید و یا این که ازﺁ نها فرار کنید. در روزهای ﺁینده سورپریزهای بسیاری منتظر شما هستند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شما و دوستان تان افکار فوق العاده ای در سردارید، اما الآن باید به این فکر کنید که فقط به دنبال افکار عملی و کاربردی بروید. حرف زدن خیلی آسان است، اکنون زمان آن است که عمل کنید. سعی کنید واقعیت های زندگی را نادیده نگیرید. از قواعد بازی اطاعت کنید و نقشه های تان را طوری پیش ببرید که موفقیت تان تضمین شود. آستین ها را بالا بزنید و همگی دست به کار شوید.

اسفند: دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

مسئولیت های سنگینی به عهده دارید، اما دیگران آماده اند که به کمک تان بشتابند تا بتوانید فشار کار را تحمل کنید. متأسفانه ممکن است در طول مسیر خسته شوید. اگر خسته اید تردید نکنید و از دیگران کمک بخواهید و سعی نکنید که خودتان را فدای کارتان کنید. اکنون حمایت های بیشماری پشت سر شماست، فقط لازم است که دقیقاً بگویید چه نوع کمکی نیاز دارید. اگر بخشی از کارها را به دیگران محول کنید، از نتایج شگفت انگیزی که حاصل می شود متعجب خواهید شد.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:54

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 9 میانگین: 1.9]

فال شنبه 25 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Horoscope Saturday Ordibehesht 25 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:33

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 1 میانگین: 2]

فال یکشنبه 26 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Mahjong Sunday, Ordibehesht 26 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:33

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 5 میانگین: 3.6]

فال دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | فال روزانه

فروردین:شما در این روزها شدیدا به این موضوع فکر می‌کنید که کارها و فعالیت‌های مالی تان را سر و سامانی بدهید، به همین دلیل کمی دچار تشویش شده‌اید. اما الازم است بدانید شما  در حال حاضر دیگر بیش از این حد توان ندارید و نمی‌توانید خیلی وضعیت مالی تان را متفاوت سازید. مهم ثباتی است که شما در حال حاضر توانسته اید بر وضعیت مالی تان برقرار سازید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا به نظر می رسد که یک نفر همه ی برنامه های تان را نقش بر آب کرده است؛ اما بدانید که این وضعیت فقط برای این است که شخصیت شما مورد آزمایش قرار بگیرد. اکنون زمان آن است که رویکردتان را در برخورد با مشکلات تغییر دهید. خوشبختانه، می توانید موانع را کنار بزنید، اما وقتی صحبت از تعهدات تان است باید جدی تر عمل کنید. آستین ها را بالا بزنید و عزم تان را جزم کنید تا از همین امروز دست به کار شوید، مطمئن باشید که با این کار شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

اردیبهشت:شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

همیشه طوری زندگی کرده اید که با عقاید و باورهای تان تناقض نداشته باشد، اما امروز ممکن است با ارزش های کاملاً متفاوتی روبرو شوید و مثلاً با یک دوست به شدت بحث کنید. اشتباه نکنید؛ اگر دیگران پرسشی را مطرح می کنند منظورشان این نیست که شخص شما را مورد حمله قرار دهند، پس حساسیت بیش از حد به خرج ندهید. سعی کنید در همه ی گفت و گوها تا جایی که می توانید واضح حرف بزنید و روحیه ی نقدپذیری داشته باشید. بدانید که مشارکت ضامن موفقیت است.

خرداد: انحطاط‌های بسیاری در کارهایتان رخ داده است و باعث شده است بسیاری از رازهای شما که سال‌ها یا روزها ﺁنها را مخفی نگه داشته بودید افشا شوند. دوستان‌تان برای شما نقشه‌های مثبت بسیاری دارند اما شما از حسن نیت ﺁنها مطمئن نیستید به همین دلیل وارد کارهایشان نمی‌شوید. در حال حاضر باید نقش خود را در زندگی پیدا کنید و این نقش را  به خوبی ایفا کنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

اگر امروز کسی پیشنهاد وسوسه کننده ای به شما داد فکر نکنید که این آخرین فرصت است. قبل از این که پیشنهادی را بپذیرید باید وارد مذاکره شوید. اگر همه ی جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید، شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته های تان خواهید داشت. سعی کنید همین طور که پیش می روید قواعد کار را تنظیم کنید و اجازه ندهید که طرف مقابل همه چیز را به شما دیکته کند. همین که به درستی مسیرتان را طی کنید و تکالیف تان را انجام دهید کلید موفقیت شماست.

تیر: شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که احساسات نامشخص تان رنگ می بازند، پس نترسید و خودتان یک رابطه ی جدید را شروع کنید. اگر اکنون واقعیت ها را از نظر دور نکنید، می توانید حس و حال تان را در طول روز تقویت کنید. فقط سعی کنید که خواسته ها و نیازهای تان را طوری بیان نکنید که حالت تحکم داشته باشند. همه ی ورق های تان را رو کنید تا همه دست تان را بخوانند و سپس با مشارکت یکدیگر به پیش بروید.

مرداد: شما به شخص یا اشخاصی در زندگی‌تان روی ﺁورده اید و فکر می‌کنید اگر این شخص در زندگی شما وجود نداشته باشد شما دیگر توان مقابله با مشکلات زندگی را نخواهید داشت، اما باید بدانید شخصی که این همه به او اهمیت می‌دهید و بر روی حساب باز کرده‌اید شخصی تو خالی می‌باشد و شما خودتان شخصا دارای نیرو و توانی به مراتب بالاتر از او هستید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

سعی کنید از انرژی خلاقانه ی چند روز گذشته استفاده کنید تا کاری سازنده انجام دهید. تنها در صورت می توانید آن چه را در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید که با دقت و توجه وارد عمل شوید. البته انجام چنین کاری پرزحمت است و نظم و ترتیب بسیار می طلبد، اما مطمئن باشید که ارزش این همه تلاش را دارد. البته تا خودتان دست به کار نشوید متوجه نخواهید شد.

شهریور: کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

لزومی ندارد که دست از مدیریت امور بردارید، اما این را هم بدانید که شما در برابر همه مسئول نیستید. به نظر می رسد که امروز خیلی جدی هستید، اما ممکن است کودک درون تان زمانی که احساس امنیت کرد بخواهد کمی شیطنت کند. اکنون افکار رنگارنگ به سراغ تان آمده اند، پس از این فرصت استفاده کنید تا کاری خلاقانه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر کمی شادتر زندگی کنید، کیفیت کاری که انجام می دهید نیز افزایش می یابد.

مهر:شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مهر ماه

افکار بلندپروازانه ای که داشتید و حرف های قلمبه سلمبه ای که چند روز پیش زدید، امروز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. صداقت و خوش بینی از جمله خصوصیات اخلاقی قابل ستایش اند، اما باید راهی پیدا کنید تا همه ی این ها را به دیگران ثابت کنید و به واقعیتی ملموس تبدیل نمایید. باید به همه چیز نظم و ترتیب ببخشید و انرژی خود را هوشمندانه به کار بگیرید؛ مرز بین موفقیت و شکست همین جاست. صبوری و پشتکار دو یار شکست ناپذیرند که شما را به موفقیت خواهند رساند.

ﺁبان: شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که تلاش های اخیرتان به بار نشسته اند و اکنون می توانید حاصل شان را ببینید. اکنون نباید خودتان را به حاشیه برانید، اما به نظر می رسد که هنوز برای یک شروع بزرگ کاملاً آماده نیستید. آهسته قدم بردارید تا دیگران بتوانند پشت سرتان قرار حرکت کنند، اما سعی نکنید که همه ی نمایش را به تنهایی بگردانید. نباید همه ی مسئولیت ها را به تنهایی به دوش بکشید، فقط بذر موفقیت را بپاشید و اجازه دهید هر کسی بخشی از کار را به عهده بگیرد.

ﺁذر: شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به  شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

فال روز 27اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز کاملاً جدی به نظر می رسید، اما جدی بودن به این معنی نیست که باید به همه ی شادی های تان پایان دهید. فقط حواس تان باشد که اکنون موضوعات بسیار مهمی در کانون توجه قرار گرفته اند. معقولانه برخورد کنید و با دقت منابع تان را مدیریت کنید. اگر با آگاهی به سوی اهداف تان حرکت کنید، شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

دی: شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی  زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین دی ماه

امروز دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی آینده صحبت کنید، زیرا فکر می کنید که دقیقاً می دانید چه کار باید بکنید. حتی اگر کسی به توصیه های شما گوش نکرد، باز هم نباید با تحکم عمل کنید، زیرا به این ترتیب هم نمی توانید به نتیجه ی دلخواه برسید. نگران نباشید؛ تا زمانی که دیگران را تحقیر نکنید می توانید از همراهی آن ها سود ببرید. کلید موفقیت شما در این است که فروتنی به خرج دهید.

بهمن: شما در این روزها مدام به فکر گسترش محیط کاری یا شغلی خود هستید و می‌خواهید کارتان را توسعه بدهید، توصیه می‌کنیم با احتیاط این کار را انجام دهید زیرا تنوع و ﺁغاز کارهای جدید بسیار برای شما مثمر ثمر خواهد بود. بهتر است با واقعیت‌های زندگی کنار بیاید نه این که مدام در پی این موضوع باشید که ﺁنها را رد کنید و یا این که ازﺁ نها فرار کنید. در روزهای ﺁینده سورپریزهای بسیاری منتظر شما هستند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شما و دوستان تان افکار فوق العاده ای در سردارید، اما الآن باید به این فکر کنید که فقط به دنبال افکار عملی و کاربردی بروید. حرف زدن خیلی آسان است، اکنون زمان آن است که عمل کنید. سعی کنید واقعیت های زندگی را نادیده نگیرید. از قواعد بازی اطاعت کنید و نقشه های تان را طوری پیش ببرید که موفقیت تان تضمین شود. آستین ها را بالا بزنید و همگی دست به کار شوید.

اسفند: دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

مسئولیت های سنگینی به عهده دارید، اما دیگران آماده اند که به کمک تان بشتابند تا بتوانید فشار کار را تحمل کنید. متأسفانه ممکن است در طول مسیر خسته شوید. اگر خسته اید تردید نکنید و از دیگران کمک بخواهید و سعی نکنید که خودتان را فدای کارتان کنید. اکنون حمایت های بیشماری پشت سر شماست، فقط لازم است که دقیقاً بگویید چه نوع کمکی نیاز دارید. اگر بخشی از کارها را به دیگران محول کنید، از نتایج شگفت انگیزی که حاصل می شود متعجب خواهید شد.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:33

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 9 میانگین: 1.9]

فال شنبه 25 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Horoscope Saturday Ordibehesht 25 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:36

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 0 میانگین: 0]

فال یکشنبه 26 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Mahjong Sunday, Ordibehesht 26 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 246 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:36

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 4 میانگین: 4]

فال دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | فال روزانه

فروردین:شما در این روزها شدیدا به این موضوع فکر می‌کنید که کارها و فعالیت‌های مالی تان را سر و سامانی بدهید، به همین دلیل کمی دچار تشویش شده‌اید. اما الازم است بدانید شما  در حال حاضر دیگر بیش از این حد توان ندارید و نمی‌توانید خیلی وضعیت مالی تان را متفاوت سازید. مهم ثباتی است که شما در حال حاضر توانسته اید بر وضعیت مالی تان برقرار سازید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا به نظر می رسد که یک نفر همه ی برنامه های تان را نقش بر آب کرده است؛ اما بدانید که این وضعیت فقط برای این است که شخصیت شما مورد آزمایش قرار بگیرد. اکنون زمان آن است که رویکردتان را در برخورد با مشکلات تغییر دهید. خوشبختانه، می توانید موانع را کنار بزنید، اما وقتی صحبت از تعهدات تان است باید جدی تر عمل کنید. آستین ها را بالا بزنید و عزم تان را جزم کنید تا از همین امروز دست به کار شوید، مطمئن باشید که با این کار شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

اردیبهشت:شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

همیشه طوری زندگی کرده اید که با عقاید و باورهای تان تناقض نداشته باشد، اما امروز ممکن است با ارزش های کاملاً متفاوتی روبرو شوید و مثلاً با یک دوست به شدت بحث کنید. اشتباه نکنید؛ اگر دیگران پرسشی را مطرح می کنند منظورشان این نیست که شخص شما را مورد حمله قرار دهند، پس حساسیت بیش از حد به خرج ندهید. سعی کنید در همه ی گفت و گوها تا جایی که می توانید واضح حرف بزنید و روحیه ی نقدپذیری داشته باشید. بدانید که مشارکت ضامن موفقیت است.

خرداد: انحطاط‌های بسیاری در کارهایتان رخ داده است و باعث شده است بسیاری از رازهای شما که سال‌ها یا روزها ﺁنها را مخفی نگه داشته بودید افشا شوند. دوستان‌تان برای شما نقشه‌های مثبت بسیاری دارند اما شما از حسن نیت ﺁنها مطمئن نیستید به همین دلیل وارد کارهایشان نمی‌شوید. در حال حاضر باید نقش خود را در زندگی پیدا کنید و این نقش را  به خوبی ایفا کنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

اگر امروز کسی پیشنهاد وسوسه کننده ای به شما داد فکر نکنید که این آخرین فرصت است. قبل از این که پیشنهادی را بپذیرید باید وارد مذاکره شوید. اگر همه ی جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید، شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته های تان خواهید داشت. سعی کنید همین طور که پیش می روید قواعد کار را تنظیم کنید و اجازه ندهید که طرف مقابل همه چیز را به شما دیکته کند. همین که به درستی مسیرتان را طی کنید و تکالیف تان را انجام دهید کلید موفقیت شماست.

تیر: شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که احساسات نامشخص تان رنگ می بازند، پس نترسید و خودتان یک رابطه ی جدید را شروع کنید. اگر اکنون واقعیت ها را از نظر دور نکنید، می توانید حس و حال تان را در طول روز تقویت کنید. فقط سعی کنید که خواسته ها و نیازهای تان را طوری بیان نکنید که حالت تحکم داشته باشند. همه ی ورق های تان را رو کنید تا همه دست تان را بخوانند و سپس با مشارکت یکدیگر به پیش بروید.

مرداد: شما به شخص یا اشخاصی در زندگی‌تان روی ﺁورده اید و فکر می‌کنید اگر این شخص در زندگی شما وجود نداشته باشد شما دیگر توان مقابله با مشکلات زندگی را نخواهید داشت، اما باید بدانید شخصی که این همه به او اهمیت می‌دهید و بر روی حساب باز کرده‌اید شخصی تو خالی می‌باشد و شما خودتان شخصا دارای نیرو و توانی به مراتب بالاتر از او هستید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

سعی کنید از انرژی خلاقانه ی چند روز گذشته استفاده کنید تا کاری سازنده انجام دهید. تنها در صورت می توانید آن چه را در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید که با دقت و توجه وارد عمل شوید. البته انجام چنین کاری پرزحمت است و نظم و ترتیب بسیار می طلبد، اما مطمئن باشید که ارزش این همه تلاش را دارد. البته تا خودتان دست به کار نشوید متوجه نخواهید شد.

شهریور: کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

لزومی ندارد که دست از مدیریت امور بردارید، اما این را هم بدانید که شما در برابر همه مسئول نیستید. به نظر می رسد که امروز خیلی جدی هستید، اما ممکن است کودک درون تان زمانی که احساس امنیت کرد بخواهد کمی شیطنت کند. اکنون افکار رنگارنگ به سراغ تان آمده اند، پس از این فرصت استفاده کنید تا کاری خلاقانه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر کمی شادتر زندگی کنید، کیفیت کاری که انجام می دهید نیز افزایش می یابد.

مهر:شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین مهر ماه

افکار بلندپروازانه ای که داشتید و حرف های قلمبه سلمبه ای که چند روز پیش زدید، امروز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. صداقت و خوش بینی از جمله خصوصیات اخلاقی قابل ستایش اند، اما باید راهی پیدا کنید تا همه ی این ها را به دیگران ثابت کنید و به واقعیتی ملموس تبدیل نمایید. باید به همه چیز نظم و ترتیب ببخشید و انرژی خود را هوشمندانه به کار بگیرید؛ مرز بین موفقیت و شکست همین جاست. صبوری و پشتکار دو یار شکست ناپذیرند که شما را به موفقیت خواهند رساند.

ﺁبان: شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که تلاش های اخیرتان به بار نشسته اند و اکنون می توانید حاصل شان را ببینید. اکنون نباید خودتان را به حاشیه برانید، اما به نظر می رسد که هنوز برای یک شروع بزرگ کاملاً آماده نیستید. آهسته قدم بردارید تا دیگران بتوانند پشت سرتان قرار حرکت کنند، اما سعی نکنید که همه ی نمایش را به تنهایی بگردانید. نباید همه ی مسئولیت ها را به تنهایی به دوش بکشید، فقط بذر موفقیت را بپاشید و اجازه دهید هر کسی بخشی از کار را به عهده بگیرد.

ﺁذر: شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به  شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

فال روز 27اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز کاملاً جدی به نظر می رسید، اما جدی بودن به این معنی نیست که باید به همه ی شادی های تان پایان دهید. فقط حواس تان باشد که اکنون موضوعات بسیار مهمی در کانون توجه قرار گرفته اند. معقولانه برخورد کنید و با دقت منابع تان را مدیریت کنید. اگر با آگاهی به سوی اهداف تان حرکت کنید، شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

دی: شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی  زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین دی ماه

امروز دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی آینده صحبت کنید، زیرا فکر می کنید که دقیقاً می دانید چه کار باید بکنید. حتی اگر کسی به توصیه های شما گوش نکرد، باز هم نباید با تحکم عمل کنید، زیرا به این ترتیب هم نمی توانید به نتیجه ی دلخواه برسید. نگران نباشید؛ تا زمانی که دیگران را تحقیر نکنید می توانید از همراهی آن ها سود ببرید. کلید موفقیت شما در این است که فروتنی به خرج دهید.

بهمن: شما در این روزها مدام به فکر گسترش محیط کاری یا شغلی خود هستید و می‌خواهید کارتان را توسعه بدهید، توصیه می‌کنیم با احتیاط این کار را انجام دهید زیرا تنوع و ﺁغاز کارهای جدید بسیار برای شما مثمر ثمر خواهد بود. بهتر است با واقعیت‌های زندگی کنار بیاید نه این که مدام در پی این موضوع باشید که ﺁنها را رد کنید و یا این که ازﺁ نها فرار کنید. در روزهای ﺁینده سورپریزهای بسیاری منتظر شما هستند.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شما و دوستان تان افکار فوق العاده ای در سردارید، اما الآن باید به این فکر کنید که فقط به دنبال افکار عملی و کاربردی بروید. حرف زدن خیلی آسان است، اکنون زمان آن است که عمل کنید. سعی کنید واقعیت های زندگی را نادیده نگیرید. از قواعد بازی اطاعت کنید و نقشه های تان را طوری پیش ببرید که موفقیت تان تضمین شود. آستین ها را بالا بزنید و همگی دست به کار شوید.

اسفند: دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

فال روز 27 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

مسئولیت های سنگینی به عهده دارید، اما دیگران آماده اند که به کمک تان بشتابند تا بتوانید فشار کار را تحمل کنید. متأسفانه ممکن است در طول مسیر خسته شوید. اگر خسته اید تردید نکنید و از دیگران کمک بخواهید و سعی نکنید که خودتان را فدای کارتان کنید. اکنون حمایت های بیشماری پشت سر شماست، فقط لازم است که دقیقاً بگویید چه نوع کمکی نیاز دارید. اگر بخشی از کارها را به دیگران محول کنید، از نتایج شگفت انگیزی که حاصل می شود متعجب خواهید شد.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:36

جمع امتیاز

لطفا جهت حمایت از ما ، امتیاز بدهید

[جمع: 0 میانگین: 0]

فال شنبه 25 اردیبهشت 95 | فال روزانه

Horoscope Saturday Ordibehesht 25 95 | Daily Horoscope

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

اردیبهشت:شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات  به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و  اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز به اولویت هایی که تعیین کرده اید شک کنید، فقط زمان را از دست داده اید. باید بدانید اهدافی که در سر دارید به اندازه ی اهداف دیگران نوع دوستانه نیستند. به خاطر داشته باشید که هر کسی در نوع خودش متفاوت است و این که مدام خودتان را بادیگران مقایسه کنید عمل بیهوده ای است. خودتان را از صحنه ی رقابت خارج کنید و فقط تلاش کنید تا بهترین های تان را ارایه دهید. همین که با خودتان صادق باشید، مطمئن ترین مسیر به سوی موفقیت است.

خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان  در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است دیگران از شما بخواهند تا بیش از آن چه در توان تان هست مسئولیت قبول کنید. اگر موافقت کنید که در زمینه ی کاری با شخص دیگری همکاری کنید، آن وقت می توانید موفقیت خود را دوباره به دست آورید. اما به نظر می رسد که اکنون مشغله های زیادی دارید، اما اگر دعوت به همکاری را رد کنید در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. به نفع تان است که اکنون صداقت به خرج دهید تا بعداً متأسف نشوید. سعی کنید وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی کنید.

تیر:  شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

مرداد:شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که لباس میهمانی به تن کرده اید و هم اکنون در جشن و پایکوبی هستید. در جمعی که قرار گرفته اید شاید خیلی محبوب باشید، اما باید کمی با خودتان به تنهایی وقت بگذرانید. پیاده روی کنید یا مثلاً کار خلاقانه ای انجام دهید که می تواند به روح تان کمک کند. کمی آرامش کافی است تا انرژی از دست رفته ی خود را مجدداً به دست آورید. بدانید که امروز همه چیز درباره ی شماست.

شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت  زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

همکاران تان معمولاً به شما تکیه می کنند، زیرا می توانید منتقدانه فکر کنید و با آرامش همه چیز را زیر ذره بین ببرید. اما اکنون ممکن است نتوانید خیلی منطقی عمل کنید، زیرا همه چیز را با لنز خوش بینی می بینید. حتی اگر همه چیز در زندگی تان به خوبی پیش می رود، اما به نفع تان است که تصمیمات مهم را به بعد موکول کنید و به سادگی سعی کنید از اوقات تان لذت ببرید. اکنون زمان آن است که به جای تحت تأثیر قرار دادن همه ی دنیا، مدتی را با خانواده ی خود در آرامش سپری کنید.

مهر:شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین مهر ماه

همیشه با خود می گویید “من می توانم” و به همین دلیل ممکن است به هر ایده ی خوب و دعوت فریبنده ای که پیش روی تان قرار می گیرد جواب مثبت دهید. اما بدانید که دنبال کردن همه ی پیشنهادهای خوب زمان می برد، پس ممکن است انرژی خود را در این مسیر از دست بدهید، در حالی که روز به روز به کارهایی که باید انجام دهید اضافه می شود. انتظارات تان را کمی تغییر دهید؛ هنوز هم می توانید از انجام دادن فعالیت هایی که دوست دارید لذت ببرید، البته زیاده روی نکنید. میانه روی کلید حل مشکلات است.

ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز برای این که احساس کامیابی کنید باید اوقاتی را به آسودگی بگذرانید. متأسفانه، به نظر می رسد که اکنون فرصت مناسبی برای فراغت و استراحت نیست. رمز موفقیت شما در این است که نسبت به تغییر شرایط انعطاف پذیر باشید. خودتان به خوبی می دانید که باید به تعهدات تان عمل کنید، اما این را هم بدانید که اگر رویکردتان را اصلاح کنید همه چیز بهتر خواهد شد. حتی زمانی که در اوج مشغله های کاری هستید نیز می توانید زمان کوتاهی را به تفریحات تان اختصاص دهید. هنگامی که مشغول کارتان هستید با خوشحالی آواز سر دهید و ببینید که چه کسانی همراهی تان می کنند.

ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید.

دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین دی ماه

معمولاً تمایل دارید هیجانات خود را حتی در شرایط سخت کنترل کنید، اما ممکن است دیگران متوجه این قابلیت شما نشوند. امروز نوعی معنویت در شما جریان دارد که کاملاً در احوال تان مشهود است. بگذارید دیگران هر فکری که دوست دارند درباره ی شما بکنند. اما به خاطر داشته باشید که وقتی کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، لزومی ندارد که وقت تان را صرف تعالی روحی کنید.

بهمن:شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شاید بهتر باشد کمی از قابلیت های خود را را پنهان کنید تا در امان بمانید. امروز به نظر می رسد که همکاران تان از انرژی مثبتی که در وجودتان هست آگاه شده اند و به همین دلیل انتظارات زیادی از شما دارند. اما شاید متوجه برق چشمان تان نشوند و فریب بخورند. اگرچه راهکار خوبی را در پیش گرفته اید، اما ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که احساس بهتری داشته باشید، فقط کافی است از لحظه لحظه های تان لذت ببرید و نگران هیچ چیز نباشید.

اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روز 26 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است همکاران تان شما را وارد ماجراجویی های خودشان بکنند و انگیزه های متفاوتی را در شما ایجاد کنند. اما اگر هم زمان امور دیگری هم اتفاق بیفتند، کمی اوضاع پیچیده می شود، زیرا اکنون نمی توانید دو کار را هم زمان انجام دهید. سعی کنید از همان ابتدای روز از میزان اضطراب و نگرانی بکاهید و بدانید که اگر سعی کنید فعالیت های مختلفی را هم زمان به انجام برسانید اضطراب تان بیشتر می شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

مادری که خودش عمل سزارین خود را انجام داد

و نوزاد را از رحمش خارج کرد !!!

telegram-900x350w

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

*********

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و

شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

*****

همراه با علم...
ما را در سایت همراه با علم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamrahelm بازدید : 215 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:56